مدیرکل فنی حرفه ای بوشهرخبرداد:
بوشهر : مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: همایش دانشگاه و مهارت آبان ماه در بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۶۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 19 August 2018

همایش دانشگاه و مهارت در بوشهر برگزار می شود

بوشهر : مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: همایش دانشگاه و مهارت آبان ماه در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش "تابناک "به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دارهکی در نشست با رئیس و کارشناسان دانشگاه خلیج فارس استان با بیان اینکه نگاه سنتی آموزش های فنی و حرفه ای به نگاه نوین تبدیل شده است، گفت: در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه فستیوال مهارت آموزی با همکاری دانشگاه خلیج فارس در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های آموزشی و عملی دو دستگاه در راستای ایجاد زمینه های اشتغال دانشجویان استفاده بهینه شود، اظهار داشت: ۷۰ رشته آموزشی در دانشگاه خلیج فارس تدریس می شود و این ظرفیت خوبی برای پروش نیروی انسانی ماهر برای ورود به بازار کار بر اساس ظرفیت های منطقه ای است.

دراهکی با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی باید ازخانواده ها و از سنین کودکی ببین مردک ترویج شود، افزود: ۱۷ حرفه آموزشی در دانشگاه خلیج فارس بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای شناسایی شده که زمینه سرمایه گذاری و تربیت نیروی انسانی در آنها در جهت ایجاد زمینه های اشتغال و جذب بازار کار ۱۰۰ درصد می باشد و فنی و حرفه ای استان تمام آموزش های خود را در سال جاری در این حوزه ها برگزار خواهد کرد.

وی از ایجاد دفتر مهارت و دانشگاه با همکاری دانشجویان در دانشگاه خلیج فارس خبر داد و اضافه کرد: در زمان شروع سال تحصیلی جدید دوره های گذر مهارت بر اساس ظرفیت ها و نیاز دانشگاه برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به اینکه مشاوره و هدایت شغلی دانشجویان زمینه های ورود به بازار کار را برای آنها محیا خواهد کرد، گفت: انتقال مهارتهای مورد نیاز جامعه هدف، از رسالتهای ماست و ما این مساله را با جدیت  دنبال می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار