بوشهر: کمیاب شدن بنزین سوپر در جایگاههای سوخت استان بوشهر گلایه مندی رانندگان خصوصا مالکان خودروهای لوکس را در پی داشته است.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 15 August 2018

بوشهر: کمیاب شدن بنزین سوپر در جایگاههای سوخت استان بوشهر گلایه مندی رانندگان خصوصا مالکان خودروهای لوکس را در پی داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ با توجه به عدم عرضه بنزین یورو 4 در استان بوشهر، بسیاری از رانندگان خودروها خصوصا خودروهای لوکس به استفاده از بنزین سوپر متمایل شده اند، اما مدتهاست بنزین سوپر در استان بوشهر کمیاب شده و به ندرت توزیع می شود.

دقیقا یک ماه پیش (23 تیر) رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر از تامین بنزین سوپر برای استان خبر داد و گفت که بزودی با عرضه این بنزین در جایگاهها، مشکل مرتفع می شود.

اما گزارش های مردمی و پیگیری های میدانی خبرنگار «خلیج فارس» حاکیست طی یک ماه اخیر توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاههای استان به ندرت صورت گرفته و تکافوی نیاز موجود نبوده است.

مردم تا آخر مرداد صبر کنند

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور گفت: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود.

بیژن حاج محمدرضا اظهار داشت: در توزیع بنزین سوپر محدودیت هایی داریم اما این محدودیت، مطلق نیست و اینگونه نبوده که به هیچ وجه بنزین سوپر عرضه نشود، بلکه عرضه این نوع بنزین کمتر از میزان تقاضای آن بوده است.

وی افزود: جایگاهداران هیچ تقصیری در بروز این محدودیت نداشته اند اما با این حال از مردم عذرخواهی می کنیم که در بخش توزیع بنزین سوپر آنطور که انتظار می رفت، عرضه مطلوب نبود.

حاج محمدرضا با بیان اینکه "با وجود بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، توزیع بنزین معمولی بدون هیچ محدودیتی و به صورت 24 ساعته صورت گرفت"، گفت: از خردادماه تا امروز با رشد 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته مواجه شده ایم که پیش بینی می کنیم این میزان افزایش تقاضا برای مصرف بنزین تا پایان شهریورماه که سفرهای تابستانی ادامه دارد، ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینه تأمین و توزیع بنزین در هیچ نقطه کشور با محدودیت و یا وقفه ای مواجه نیستیم و به هر میزان مردم نیاز به بنزین داشته باشند در جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور می توانند سوخت گیری کنند.

به نوشته تسنیم، در چند هفته اخیر افزایش افسارگسیخته مصرف بنزین، به توزیع بنزین معمولی با حداکثر ظرفیت منجر شد که یکی از دلایل بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، اختصاص تمامی ظرفیت های توزیع سوخت به بنزین معمولی بود تا مردم در سوخت گیری دچار وقفه یا محدودیتی نشوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار