استانداربوشهر:
استانداربوشهرگفت:نیمی ازاعتبار مورد نیاز ساخت آشیانه بالگرد امدادی بوشهر از منابع استانی تامین می شود.
کد خبر: ۶۴۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵ 15 August 2018

 عبدالکریم گراوند روز سه شنبه ر نشست با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: استقرار دائم بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در استان بوشهر برای رسیدگی به امور امدادی ضروری است.
وی با تاکید بر همکاری برای ایجاد آشیانه بالگرد امدادی هلال احمر در بوشهر گفت: بزودی 50 درصد اعتبار مورد نیاز ساخت آشیانه بالگرد امدادی بوشهر از منابع استانی تامین می شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای ارتقا و افزایش آمادگی امدادگران هلال احمر در کمک رسانی به آسیب‌دیدگان، بالگرد هلال احمر در مرکز استان بوشهر مستقر می‌ شود.
مرتضی سلیمی افزود:بالگرد امدادی پیشرفته هلال احمر بوشهر می تواند در همه شرایط بویژه روی دریا پرواز و برای امداد رسانی از آن استفاده کرد.
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از وارد شدن آسیب‌ به این بالگرد، ساخت آشیانه برای استقرار دائمی آن در بوشهر ضروری است.
سلیمی درباره تامین تجهیزات امدادی جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: همه نیازها و مشکلات این جمعیت با حضور کارشناسان و مسئولان مورد بررسی قرار گرفت و به زودی تجهیزات مورد نیاز استان تامین می شود.
وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده 75 خودروی نجات به ناوگان هلال احمر در استان افزوده می شود.
سلیمی یادآور شد: در سفر به بوشهر مشکلات امدادی جمعیت هلال احمر بوشهر به صورت میدانی و عملیاتی مورد بررسی قرار می گیرد و تلاش می شود مطالبات مورد نیاز استان تامین شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر این استان در پنج بخش‌ امداد و نجات کوهستان، دریایی، جاده‌ای، هوایی و شهری دارای تخصص‌های ویژه هستند که این بخش‌‌ها از تجهیزات مدرن و پیشرفته بهره‌ می ‌برند.
حسین درویشی افزود: در صورت بروز حادثه در بخش‌های مختلف با اطلاع رسانی به امدادگران در کوتاه‌ترین زمان عملیات امدادی را اجرا می شود.
وی در باره استقرار بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر بوشهر اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز آسیب به این بالگرد پیشرفته ساخت آشیانه در دستور کار جمعیت هلال احمر استان بوشهر قرار دارد.
وی اظهار کرد: برای ساخت آشیانه بالگرد امدادی بوشهر 41 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی سرمایه‌ گذاری می‌ شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون 10 میلیارد ریال برای اجرای پروژه آشیانه بالگرد این جمعیت مصوب شده که پنج میلیارد ریال آن از منابع استانی تخصیص یافته است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار