نماینده ولی فقیه وامام جمعه بوشهر:
آیت الله صفایی بوشهری گفت : کشورهایی که دارای ساحل هستند بیش از 50 درصد تولیدات ناخالص ملی خود را از اقتصاد کرانه‌ای تولید می‌کنند در حالی که ایران با این همه ساحل و دریا سهم اندکی از اقتصاد کرانه‌ای دارد.
کد خبر: ۶۴۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 13 August 2018

 آیت غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه نظام استکبار از دیرباز برای مهندسی افکار عمومی در جوامع مختلف برنامه‌ریزی کرده است به همین دلیل رسانه های زیادی دراختیار گرفته و از آنها برای گسترش سلطه خود استفاده می کند.
وی اضافه کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن و جهان استکبار از مدت‌ها قبل آغاز شده که این تهاجم در قالب نرم و فرهنگی گسترش یافته است.
صفایی بوشهری ادامه داد: 6 ابررسانه و 13 رسانه بزرگ در جهان وجود دارد که همه آنها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به صهیونیسم بین‌الملل متصل هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود در جریان بمباران اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی گفت: با وجود این حجم کشتار فجیع سازمان ملل تنها به اظهار تاسف اکتفا کرد که این نوع رویکرد در برابر کشتار دانش آموزان و به خاک و خون کشیدن آنها جای تعجب دارد.
وی بیان کرد: رسانه‌های غربی نسبت به این جنایت عکس العمل نشان ندادند و به نوعی سعی در سانسور آن داشتند.
صفایی بوشهری افزود: رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا ضعف‌های رئیس جمهور آمریکا که از تعادل خارج شده را با پوشش رسانه‌ای جبران کنند ولی نمی‌توانند به این مهم دست یابند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان بوشهر دارای طولانی‌ترین خط ساحلی با خلیج فارس است که باید از این ظرفیت در اجرای اقتصاد کرانه‌ای بهره برداری شود.
صفایی بوشهری افزود: کشورهایی که دارای ساحل هستند بیش از 50 درصد تولیدات ناخالص ملی خود را از اقتصاد کرانه‌ای تولید می‌کنند در حالی که ایران با این همه ساحل و دریا سهم اندکی از اقتصاد کرانه‌ای دارد.
وی گفت: توسعه، رفاه، پیشرفت، زندگی و تولید همواره در کنار دریاها و سواحل شکل می‌گرفته که اکنون استان بوشهر دارای موهبت الهی بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی در خلیج فارس است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار