به گزارش «تابناک»؛ ناصر امیرزاده با بیان این موضوع که شب فرهنگی بوشهر در روز نوزدهم مرداد از ساعت 21 الی 24 در برج میلاد برگزار می‌شود به تشریح برنامه‌هایی که در این جشنواره به اجرا گذاشته خواهد شد پرداخت. ناصر امیرزاده اضافه کرد: «در شب فرهنگی استان بوشهر، اجرای بسیار متفاوتی را در این جشنواره خواهیم داشت و در این شب از چهره‌های مطرح ورزشی و هنرمندان هم‌استانی دعوت شده است.
کد خبر: ۶۴۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹ 11 August 2018

بوشهر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر از معرفی ظرفیت‌های استان در شب فرهنگی استان بوشهر روز نوزدهم مرداد در جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران خبر داد.

 به گزارش «تابناک»؛ ناصر امیرزاده با بیان این موضوع که شب فرهنگی بوشهر در روز نوزدهم مرداد از ساعت 21 الی 24 در برج میلاد برگزار می‌شود به تشریح برنامه‌هایی که در این جشنواره به اجرا گذاشته خواهد شد پرداخت.

او گفت: «معرفی جاذبه‌ها، میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس، موسیقی سنتی، آیین‌های جنوب، صنایع‌دستی، تأسیسات گردشگری، تسهیلات ویژه، سوغات و هدایا و همچنین معرفی بوم‌گردی استان بوشهر را با هدف جذب گردشگر به سرزمین خورشید و دریا در این برنامه خواهیم داشت.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه حضور برای عموم رایگان و آزاد است، از تمام هم‌استانی‌ها دعوت کرد تا با فراهم کردن زمینه حضور خود و دوستان ساکن تهران در این شب فرهنگی زینت‌بخش این شب به‌یادماندنی باشند.

ناصر امیرزاده اضافه کرد: «در شب فرهنگی استان بوشهر، اجرای بسیار متفاوتی را در این جشنواره خواهیم داشت و در این شب از چهره‌های مطرح ورزشی و هنرمندان هم‌استانی دعوت شده است.»

شب‌های فرهنگی استان‌ها تحت عنوان جشنواره ملی چارسوق با همت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مجموعه برج میلاد تهران از بیست‌ویکم تیرماه آغاز شده تا بیست‌وششم شهریورماه ادامه خواهد داشت. این جشنواره با حضور شبانه تمام استان‌های کشور به‌صورت مجزا برگزار می‌شود تا ظرفیت‌های هر استان جهت جذب گردشگران تهران و سایر شهرها و استان‌ها به استان برگزارکننده شب فرهنگی به نمایش گذاشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار