از بومیان بوشهری وهرمزگانی اصرار، از شیلات انکار:
بوشهر: عضو شورای عالی استان‌ها با انتقاد از حضور کشتی‌های چینی در خلیج فارس گفت: چینی‌ها با صید ناروا با کشتی‌های بزرگ و صنعتی‌شان، دریا را جارو می کنند و نسل آبزیان را از بین می‌برند. به گزارش «تابناک»؛ کیانوش جهانبخش افزود: به مشاهدات و حرف مردم و صیادان هرمزگان در این زمینه اعتماد کنید.
کد خبر: ۶۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱ 11 August 2018

بوشهر: عضو شورای عالی استان‌ها با انتقاد از حضور کشتی‌های چینی در خلیج فارس گفت: چینی‌ها با صید ناروا با کشتی‌های بزرگ و صنعتی‌شان، دریا را جارو می کنند و نسل آبزیان را از بین می‌برند.

به گزارش «تابناک»؛ کیانوش جهانبخش افزود: به مشاهدات و حرف مردم و صیادان هرمزگان در این زمینه اعتماد کنید.

https://fararu.com/files/fa/news_albums/364225/3732/resized/resized_404487_302.jpg

احمد مرادی، نماینده هرمزگان در مجلس هم اخیرا گفته: بارها گفته ام کشتی های چینی در استان های جنوبی ناجوانمردانه پدر صیادان بومی را درآورده‌اند. ماهی همواره سر سفره مردم هرمزگان بوده است اما امروز ماهی کجاست و مردم چطور ماهی کیلویی خدا تومان خریداری کنند؟

در ماههای اخیر برخی از صیادان جنوب کشور از صید صنعتی کشتی‌های چینی گلایه کردند. بومی‌‎های خلیج فارس می‌گویند که حضور صیادان چینی موجب بیکاری بسیاری از جوانان این منطقه شده است.

این انتقادات در شرایطی می باشد که شیلات ایران به عنوان متولی صدور مجوز صیادی اصرار دارد که هیچ شناوری از کشور خارجی در آبهای سرزمینی کشورمان فعالیت صیادی ندارد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
خدا ازتون نگذره که ایران رو به چین فروحتید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار