عضوشورای شهربوشهر:
به گزارش «تابناک»؛ روح الله نصرتی عضو شورای شهر بوشهر در نطقی انتقادی، از تخلفات متعدد در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سخن گفت و ادامه داد: باید تابلوی سازمان را بجای شهرداری بوشهر به نام خانم صفرزاده سرپرست سازمان مذکور تغییر دهند، چون ایشان هیچ حرف شنویی به تذکرات شهرداری و شورای شهر ندارد.
کد خبر: ۶۳۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ 06 August 2018

 

به گزارش «تابناک»؛ روح الله نصرتی عضو شورای شهر بوشهر در نطقی انتقادی، از تخلفات متعدد در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سخن گفت و ادامه داد: باید تابلوی سازمان را بجای شهرداری بوشهر به نام خانم صفرزاده سرپرست سازمان مذکور تغییر دهند، چون ایشان هیچ حرف شنویی به تذکرات شهرداری و شورای شهر ندارد.

نصرتی ادامه داد: این سازمان اخیرا بدون اخذ مجوز از شورای شهر، 6 نیرو بدون مجوز گرفته که نمی خواهم بگویم چکاره سرپرست سازمان بوده، در حالی که نیروهای زیادی در شهرداری داریم که انتظار دارند در این فرصت های جذب نیرو مورد توجه قرار بگیرند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه طی یک ماه اخیر، عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری دو بار چالش آفرین شده که بازتاب منفی علیه بوشهر در ایران و حتی جهان داشته خاطرنشان کرد: یک مورد درباره بنر خبرسازی در ساحل بود که در قالب ترویج حجاب، به زنان و مردان همشهری توهین شد و اخیرا هم شاهد جلوگیری از برنامه کودکان در میدان تشریفات هستیم که محل برگزاری مراسم های سازمان فرهنگی می باشد. با این حال متاسفانه سازمان فرهنگی شهرداری پاسخگوی این مسائل نیست و از خود سلب مسئولیت می کند.

وی با بیان اینکه بروید پیگیری کنید چرا پلاژ بانوان که زیرنظر سازمان فرهنگی شهرداری اداره می شود تعطیل شده، ادامه داد: بحث تعمیرات نیست، بلکه این خانم با دو ناجی پلاژ درگیری پیدا کرده و این تاسیسات را معطل این مسئله کرده که این دو ناجی باید ابتدا از وی عذرخواهی کرده و سپس سر کار حاضر  شوند!

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر با اشاره به هزینه 500 میلیون تومانی برای برنامه های هفته نکوداشت بوشهر در اسفندماه پارسال تصریح کرد: چندین بار اعضای شورا درخواست کردند که ریز هزینه کرد در این خصوص ارائه شود، ولی سازمان فرهنگی بی توجهی می نماید. باید پرسید مگر چه ابهامی در کار است که اینگونه مقاومت می شود؟

نصرتی با طرح این سوال که واقعا پول تابلوهای تبلیغاتی، پلاژ بانوان و منابع درآمدی دیگر سازمنان فرهنگی شهرداری کجا هزینه می شود؟ خاطرنشان کرد: واقعا همکاران ما از چه چیزی می ترسند؟ قطعا برخی از هواداران این خانم در شبکه های مجازی از امشب علیه من تخریب را شروع می کنند و انگ ضد انقلاب و مخالف نیروهای ارزشی خواهند زد، درحالی که انگ ضد انقلاب به من نمی چسبد و نیرویی هم اگر ارزشی باشد، این همه تخلف در مجموعه اش صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه سازمنان فرهنگی ورزشی از نظر مالی و نیروی انسانی دچار تخلفاتی است افزود: این خانم کیست که اینگونه حمایت می شود؟

نصرتی با بیان اینکه بنده در ابتدای کار شورای شهر، از سازمان فرهنگی شهرداری حمایت کردم که اشتباه کردم ادامه داد: هرچه جلوتر رفتم متوجه واقعیت ها و حجم تخلفات در این مجموعه شدم و در راستای منافع شهر و شهرداری باید واقعیت ها را پیگیری کرد.

وی خطاب به سرپرست شهرداری که در جلسه حضور داشت، ادامه داد: درخواست می کنم گروهی بازرسی به سازمان فرهنگی اعزام نموده تا سندهای هزینه و جابجایی نیروها را بررسی کنند.

نصرتی با طرح ابهام درباره مدرک تحصیلی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: طی هفته های اخیر این مجموعه چندین بار برای بوشهر و مدیریت شهری چالش هایی ایجاد کرده و شاهد گرفتن نیروی بدون مجوز و خارج کردنم دلبخواهی افراد از آن هستیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در زمینه اقدامات نظارتی شان نباید ترس داشته باشند، گفت: مردم ما را به این سمت رسانده اند و نباید از جایی غیر از مردم بترسم. از این رو بدون ترس از آنهایی که سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری را حمایت می کنند، باید فکری به حال این سازمان کرد و از خورشیدیان سرپرست شهرداری می خواهم اقدامب در این خصوص کنند؛ وگرنه ناگزیرم هر جلسه این مشکلات را بازگو کنم که خوشایند نیست.

خورشدیان سرپرست شهرداری بوشهر که در این جلسه حضور داشت، خطاب به نصرتی گفت: گروهی برای بررسی عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری تعیین شده است. وی سپس خواستار توضیحاتی پس از جلسه به این عضو شورا شد.

در این جلسه شورا که بصورت علنی با حضور همه اعضا برگزار شد، سایر اعضای شورا در این خصوص واکنشی در حمایت یا علیه سازمان فرهنگی شهرداری نداشتند.

گفتنی است سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر که از مجموعه های متمول شهرداری می باشد، از پاییز 94 توسط فاطمه صفری زاده بصورت سرپرستی اداره می شود. (حدود 4 سال)

به عقیده برخی آگاهان، عدم شرایط احراز، مانع از صدور حکم مدیرعامل برای سرپرست سازمان مذکور شده، با این حال به نظر می رسد از آنجا که سازمان فرهنگی شهرداری به حیات خلوت برخی مجموعه ها و گروههای سیاسی مبدل شده، ادامه وضعیت سرپرستی چنین مجموعه ای مورد خواست همان هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار