بوشهر:مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و سواحل استان تا روز جمعه است.
کد خبر: ۶۳۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 02 August 2018

بوشهر:مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و سواحل استان تا روز جمعه است.

نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه دربوشهر افزود: با تداوم وزش این بادها که تاجمعه هفته جاری تداوم دارد دریا همچنان مواج و متلاطم خواهد بود.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود از فردا به تدریج از قسمت های شمالی خلیج فارس علاوه بر کاهش سرعت وزش باد دریا نیز به تدریج آرام شود. 
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، وزش باد و دربرخی نقاط همراه با گرد وغبار و در پاره ای از نقاط جنوبی با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
شفیع خدایی اظهار داشت: طی امروز تا اواخر وقت در سواحل و بر روی دریا سرعت باد گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت و در جنوب استان بطور غالب جهت شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در قسمت های شمالی و مرکزی استان 90 تا 180 و گاهی تا 210 سانتیمتر پیش بینی شده که از صبح فردا بتدریج به 30 تا 90 سانتیمتر می رسد.
شفیع خدایی اظهار کرد: ارتفاع موج در سواحل جنوبی استان نیز بین 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که در فاصله دور از ساحل به 90 تا 180 و گاهی تا 210 سانتیمتر می رسد.
وی گفت: فردا زمان مد اول دریا در بندر بوشهر ساعت 00:11 دقیقه بامداد ، جزر اول ساعت 04:52، مد دوم ساعت 11:03 و جزر دوم در ساعت 18:12 خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار