کد خبر: ۶۳۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 02 August 2018

بوشهر : امام جمعه دیر  گفت: اعتراض حق مردم است اما تجمع های خیابانی بازی در زمین دشمن است و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند .

به گزارش "تابناک" حجت الاسلام سید علی حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان دیر به مناسبت پنجم مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه افزود:دشمن قصد دارد با فشارهای روانی و اقتصادی مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و از این راه به برنامه های پلید خود برسد.
وی بااشاره به پیشنهاد بدون قید شرط ترامپ برای مذاکره با ایران اظهارداشت: سردمداران امریکایی اعتماد نیستند و مذاکره با ترامپ برای ایران هیچ دستاوردی ندارد.
امام جمعه دیر یادآورشد:برجام یک تعهد بین المللی بود و شورای امنیت آن را امضا کرد اما ترامپ مثل آب خوردن آن را زیر پا گذاشت.
حسینی با اشاره به عزل و نصب مدیران گفت: در عزل و نصب مدیران دخالت نمی کنم تا بتوانم از مدیر لایق دفاع و از مدیر نالایق انتقاد داشته باشم و در نصب ها فقط ملاک ها و شایستگی های یک مدیر را بیان می کنم.
وی نماز جمعه را مظهرمشارکت مردم در صحنه سیاسی و اجتماعی دانست و افزود: نماز جمعه آمیخته دین و سیاست است و نهاد نماز جمعه سعی بر حضور باشکوه مردم در نماز دارد.
امام جمعه دیر افزود: تریبون نماز جمعه شهر دیر در جهت تقویت بنیه اعتقادی و دینی مردم ، خنثی کردن نقشه شوم دشمنان، بیان دستاوردهای نظام اسلامی، موضع رهبری معظم انقلاب، بیان خدمات مسوولان و مشکلات مردم نقش آفرین بوده است.
وی گفت: پی گیری زمین دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور، اسکله صیادی، موضوع ته لنجی، پیگیری تکمیل بیمارستان ، مشکلات کشاورزی ، صید غیر مجاز ترال و راه اندازی مدرسه علمیه پسران بخشی از موضوعاتی بوده که در این مدت آنان را پیگیری کرده ام.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد که در شهرهای دیر، آبدان و بردخون نماز جمعه اقامه می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار