بوشهر:معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان مرکز شهرستان دشتستان نایب قهرمان کشور شد.
کد خبر: ۶۳۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷ 30 July 2018

بوشهر:معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان مرکز شهرستان دشتستان نایب قهرمان کشور شد.

حسن قلندری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر متوسطه اول در تبریز شرکت کرده بود.
وی اظهارداشت: این تیم در مرحله گروهی با تیم های خراسان شمالی،تبریز و شهرستان های تهران هم گروه بود که پس از برگزاری مسابقات این مرحله به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد.
قلندری اضافه کرد: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان در مرحله یک شانزدهم تیم زنجان، در مرحله یک هشتم تیم قزوین و در نیمه نهایی این مسابقات تیم دانش آموزان اردبیل را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در این دوره از مسابقات تعداد 31 تیم در رشته فوتسال از اول مرداد رقابت خود را در مرحله گروهی این مسابقات آغاز کردند و با راهیابی تیم استان بوشهر و کرمانشاه به فینال این مسابقات در روز هفتم مرداد با شکست نماینده استان و کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رسید.
وی اظهار داشت: 300 دانش آموز و 100 همکار فرهنگی در قالب 36 تیم به صورت مدرسه قهرمان و تیم منتخب مدارس استان از 10 تیر تا 10 شهریور به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
قلندری ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار