کد خبر: ۶۳۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 24 July 2018

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استراتژی جدی دشمنان براندازی نظام اسلامی است که در این ارتباط رویکرد آنان دور کردن نسل جدید از اصل انقلاب اسلامی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با شماری از دانش آموزان بسیجی استان بوشهر افزود: در چنین شرایطی جوانان به عنوان امیدهای آینده انقلاب باید با بصیرت خود با آرمان ها و ارزش های انقلاب آشنایی کامل پیدا کنند.
وی بیان کرد: اکنون دشمنان برنامه ریزی فوق العاده و جدی دارند تا انقلاب اسلامی ایران را مهار و پس از آن براندازند.
صفایی بوشهری افزود: آزادی موجود در کشور در هیچ جای جهان نیست و با توجه به استقلال ایران هیچ کشوری نمی‌تواند ما را امر و نهی کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: اندیشه‌ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با جوهره وجودی آمریکا در تضاد است و همین باعث شده تا آنها همواره به فکر دشمنی با ایران باشند.
صفایی بوشهری ادامه داد: در این شرایط جوانان باید ولایتمدار باشند و با هوشیاری و هوشمندی در اردوهای جهادی برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.
وی گفت: امسال در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و گذشت چهار دهه از انقلاب آغازی بر دوران کمال و استحکام است.
صفایی بوشهری اظهار داشت: این چهل سالگی در حالی رقم خورده که دشمنان هیچگاه باور نمی کردند که عمر انقلاب به این میزان برسد.
وی افزود: امسال سال بسیار سختی است زیرا دشمنان بنا دارند که شیرینی چهلمین سال پیروزی انقلاب را در کام مردم تلخ کنند.

 

 

 

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار