کد خبر: ۶۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 24 July 2018

بوشهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: هم اکنون روند جابه جایی کالا دراین استان مطلوب است و روزانه با صدور یکهزار برگ بارنامه 20 هزار تن کالا بارگیری می شود.

حمید رضا علم  افزود: مقصد 50 درصد از این میزان بارگیری بین استانی و مابقی درون استانی است.
وی بیان کرد: بطور کلی وضعیت بارگیری در استان بوشهر مطلوب است و در قالب تعامل مثبت با تشکل های صنفی مربوطه بویژه رانندگان مشکلات آنها بصورت روزانه رصد و بررسی می شود.
علم یادآور شد: در این ارتباط نشست های مربوط به کمیته بررسی تخلفات ماده 12 (کمیته ویژه بررسی تخلف های شرکت های حمل و نقل) خارج از نوبت برگزار و نسبت به صدور و اجرا رای اقدام می شود.
علم افزود: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در ارتباط با اقلام مصرفی کامیون داران جدا از سهمیه لاستیک استان بوشهر، لاستیک های مورد نیاز حوزه حمل و نقل استان بوشهر از طریق اداره کل اموال تملیکی تامین و میان آنها توزیع می شود.
وی ادامه داد: در ارتباط با تامین سوخت نیز مشکلی در استان بوشهر وجود ندارد و سوخت مورد نیاز آنها بطور کامل تامین شده است.
علم اظهار داشت: بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و خانواده های آنها نیز با پیگیری های صورت گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محقق شده و با مشخص شدن جزئیات، بزودی نام نویسی برای بیمه تکمیلی رانندگان در استان بوشهر آغاز می شود.
وی گفت: با توجه به بارگیری و تخلیه کامیون هایی از سراسر کشور در پایانه بوشهر آمار دقیقی از شمار ناوگان حمل ونقل بار در این استان وجود ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار