کد خبر: ۶۳۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲ 23 July 2018

 بوشهر: استاندار بوشهرگفت:باتوجه به امضای قرارداد فاینانس راه آهن بوشهر - شیراز براساس برنامه ریزی انجام شده با انجام مناقصه بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

 عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در همایش تجلیل از صنعت‌گران و معدن‌کاران نمونه استان بوشهر افزود:بدلیل وجود ظرفیت بالای صنعتی، اقتصادی و تجاری این استان اجرای طرح راه آهن امری مهم و ضروری است که در این راستا مراحل انجام مناقصه درحال اجراست.
وی تصریح کرد: برخی موانع در اجرای پروژه‌ها زمان‌بر بودن آن در فرایند کار اداری کشور است که مشکل ایجاد می‌کند.
استاندار بوشهر گفت: سیاست دولت برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی با اتخاذ راهکارهای مناسب است.
وی، با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمن اظهارداشت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اجرای تحریم‌ها علیه نظام اسلامی ایران، و با بروز جنگ روانی که اقتصاد کشور را هدف قرار داده است دشمن قصد دارد مشکلات مردم و جامعه را افزایش دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن هر روز خبر جدیدی علیه اقتصاد کشور منتشر می‌کند افزود: صنعت‌گران و تولیدکنندگان باید همراه با دیگر عرصه‌ها با اتحاد و انسجام زمینه عبور از گردنه اقتصادی را فراهم کنند.
گراوند گفت:حمایت از تولید و اقتصاد در اولویت برنامه‌هاست که دراین راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
وی افزود: صنعت‌گران در تولید محصول خود باید برندسازی کنند و با بالا بردن کیفیت محصول در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارند که برای تحقق این مهم حمایت ویژه‌‌ای از تولید کنندگان می‌شود.
استاندار بوشهراظهارداشت: صنعت‌گران باید از شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است در راستای ارتقا کیفیت و صادرات کالای خود استفاده کنند.
گراوند افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در اجرای پروژه‌های عمرانی موظف به استفاده از محصولات معدنی در محل اجرای طرح‌ها هستند.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار