رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت گفت: راه‌اندازی ترمینال مسافربری اولویت کاری شورای پنجم در سال جاری است.
کد خبر: ۵۹۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 24 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: خدمت‌گزاری به مردم را از افتخارات شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: پیگیری و رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان از دغدغه‌های مهم شورا و شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت وظیفه اصلی منتخبان مردم در شورای اسلامی را خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم عنوان کرد و گفت: مردم ما را لایق دانسته و بار سنگین امانت را بر دوش ما گذاشته‌اند پس لازم است با همت و تلاش مضاعف به صورت جهادی و عملیاتی وارد میدان شده و با برنامه‌ریزی و به‌کارگیری توان و تجربه افراد کارآمد در حوزه شهرداری جهت عمران و آبادی شهر بکوشیم.

وی افزود: شورای پنجم در امتداد فعالیت‌های خود در جهت خدمات‌رسانی به مردم مرودشت با همت و تعامل با مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی در صدد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

زارعی‌نژاد از راه‌اندازی و افتتاح ترمینال مسافربری شهرستان مرودشت در سال جاری خبر داد و افزود: شایسته دومین شهر بزرگ استان فارس نیست که مردم آن بخواهند برای مسافرت به دیگر شهرها از یک ایستگاه موقت آن هم در خارج از شهر استفاده کنند.

وی افزود: به زودی تیم کارشناسی به منظور اینکه آیا ترمینال نیمه کاره که در بلوار امام علی(ع) قرار دارد ماندگار شود یا خیر و یا جهت سهولت رفت و آمد مردم در جای دیگری جانمایی شود، مشخص و نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کنند.

زارعی‌نژاد با بیان این که بودجه لازم در این خصوص تأمین شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مجموعه شهرداری این امر تا پایان سال 97 محقق می‌شود.

رئیس پارلمان محلی شهر مرودشت همچنین از احداث ساختمان ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در شهر مرودشت خبر داد و با بیان این که زورخانه تقدس دارد و باید این ورزش حفظ و تقویت شود، تصریح کرد: این ورزش نشانی از هویت ایرانی، اسلامی و نماد فرهنگ جوانمردی و از خودگذشتگی است.

زارعی‌نژاد اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده به‌زودی کلنگ احداث این ساختمان در زمینی به مساحت500 متر مربع در پارک پرستار به زمین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار