نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت:در رابطه شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری می‌شود به صورت شعاری برخورد نکنند.
کد خبر: ۵۸۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 08 April 2018

آیت‌‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تقدیر  از فعالیت‌های سپاه این استان، اظهار داشت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، یکی از ارکان اقتدار نظام به شمار می‌رود.

وی افزود: در سطح ملی و فراملی این سپاه است که در عرصه‌های مختلف تجلی و طلوع می‌کند و مایه اقتدار و افتخارآفرینی برای نظام شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که تضعیف سپاه مایه انکسار نظام خواهد بود، تصریح کرد: تقویت و حمایت از سپاه، واجب شرعی و تضعیف آن حرام است.

 صفایی بوشهری با اشاره به ورود نظام به عمر چهل سالگی، عنوان کرد: در طی این چهل سال، شاهد فراز و نشیب‌های مختلفی در همه عرصه‌ها بوده‌ایم و جهان استکبار نیز با تمام توان، دانش، تجربه و امکانات علیه نظام فعال شد اما این انقلاب ماندگار گردید.

وی ادامه داد: بزرگترین پیروزی انقلاب ما این است که جهان استکبار چهل سال تلاش کرد این انقلاب نباشد اما این انقلاب با رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همراه با حضور گسترده مردم ماندگار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ماندگاریِ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را نشان از اقتدار و پیروزی این انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران چهل سال بر آرمان‌ها، ارزش‌ها و شعارهای خود پافشاری کرد و هنوز نیز این شعارهاعمیق‌تر از گذشته وجود دارد و آرمان‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: این پافشاری و پایداری بر آرمان‌ها و ارزش‌ها موجب این می‌شود که یک نظام در چهل سالگی به آن بعثت الهی و به آن قوام شخصیتی خود دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که ما با چهل سالگی انقلاب، آثار و برکات و تاثیرات انقلاب را مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: ما از امسال وارد عرصه ارائه انقلاب می‌شویم و همانطوری که حضرت خاتم‌النبیاء‌(ص) چهل سال در فضای تربیت الهی قرار گرفت و در چهل سالگی تجلی پیدا کرد.

وی افزود: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تأکید دارد حوزه امنیت و اقتدار دفاعی نظام است که الحمد الله در عرصه‌های مختلف، نظامی به درجه‌ای رسیده‌ایم که نظام جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای نیروهای مسلح جهان دارای موقعیت بسیار فوق‌العاده‌ای است.

صفایی بوشهری با اشاره به حوزه اقتصاد اظهار داشت: اقتصاد تنها مدیریت معاش نیست بلکه حوزه حیات انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که اقتصاد یک منظومه به هم مرتبط است، تصریح کرد: اقتصاد یک شبکه بسیار قوی و مرتبط با همه امور است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکاتی که در منظومه اقتصاد وجود دارد، حمایت از کالاهای داخلی است که مقام معظم رهبری امسال را به این نام نام‌گذاری کردند.

صفایی بوشهری تأکید کرد: حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به معنی مصرف‌کردن بلکه به معنای حمایت از این منظومه است.

امام جمعه بوشهر با بیان این که مسئولان در رابطه شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری می‌شود به صورت شعاری برخورد نکنند، تأکید کرد: در رابطه با حمایت از کالای ایرانی نیازمند یک جهاد از طرف مسئولین و مردم هستیم و اگر می‌خواهیم که یک مملکتی سربلند داشته باشیم باید همه مسئولان و مردم جهادی و بسیجی‌وار عمل کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار