نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در زمینه حمایت از کالای ایرانی به جهاد مسوولان و مردم نیاز داریم.
کد خبر: ۵۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 08 April 2018

آیت الله صفایی بوشهری در جمع فرماندهان و مسوولان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: مسوولان در خصوص تحقق شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود به صورت شعاری برخورد نکنند.

وی بیان کرد: حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به معنی مصرف کردن آن است، بلکه به معنای حمایت از مجموعه فعالیت‌های اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین سپاه پاسداران را یکی از ارکان اقتدار نظام دانست و گفت: سپاه در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی مایه اقتدار و افتخار آفرینی برای نظام است.

آیت الله صفایی بوشهری، بزرگترین پیروزی انقلاب را ماندگاری با وجود تلاش‌های گسترده استکبار عنوان و تصریح کرد: در این 40 سال فراز و نشیب های بسیاری را درعرصه های مختلف شاهد بودیم و در این سال ها،جهان استکبار با تمام دانش و امکانات علیه ما بوده است اما انقلاب را حفظ کردیم .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم اعزام 35 هزار نفر به صورت سازمان دهی شده و خودجوش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان و جزیره خارگ، پخش 45 دقیقه برنامه اعزام راهیان نوردریایی از صداوسیما و راه اندازی 7 پایگاه فرهنگی در مناطق ساحلی را از جمله برنامه‌های این نهاد در تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

سردار علی رزمجو با اشاره به پرداخت افزون بر 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به بیش از 360 نفر در سال 96، افزود: امسال هم این روند ادامه می‌یابد و تصمیم داریم به تولید کالای با کیفیت و فروش آنها کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار