استاندار بوشهر با صدور چهار حکم جدید، مسئولان جدید دفتر فنی استانداری بوشهر، معاونت سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان و بخشدار مرکزی این شهرستان را منصوب کرد.
کد خبر: ۵۸۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 04 April 2018

طی احکام جداگانه‌ که به امضاء عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر رسیده است، چهار انتصاب جدید در مجموعه استانداری بوشهر و فرمانداری شهرستان دشتستان انجام شد.

 بر اساس این گزارش، محمد جعفر زراعتگر که پیش از این معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان را بر عهده داشت به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی این فرمانداری حکم دریافت کرد تا جایگزین وی در معاونت سیاسی و اجتماعی، جواد لقمان‌زاده شود.

ناهید دشتی که پیش از این کارمند بخشداری مرکزی دشتستان بود، جایگزین لقمان‌زاده در بخشداری این شهرستان شد تا به عنوان اولین بانو در راس یک بخشداری در سطح شهرستان دشتستان قرار گیرد.

در استانداری بوشهر نیز تغییر و تحولاتی در دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک انجام گرفت که طی آن حمید بردستانی حکم سرپرستی در این حوزه را دریافت کرد.

بردستانی پیش از این سال‌ها به عنوان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی در فرمانداری شهرستان دشتی خدمت کرده است.

در انتهای سال گذشته سه فرماندار شهرستان‌های عسلویه، جم و کنگان به ترتیب به شهرستان‌های دشتی، کنگان و عسلویه منتقل شدند و سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی نیز به جم رفت.

با انتقال عادل دهدشتی از فرمانداری تنگستان به معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در سمت مدیرکل سیاسی و اجتماعی و ارائه حکم مشاوره به اسماعیلی فرماندار سابق شهرستان دیلم، هم اکنون این دو فرمانداری که شهرستان‌هایی با درصد بالای محرومیت هستند به شکل سرپرستی اداره می‌شوند که نیاز است افرادی با تجربه در سمت فرمانداری این دو شهرستان منصوب شوند.

بر اساس اخبار دریافتی به احتمال فراوان تا پیش از اردیبهشت ماه، تکلیف فرمانداری این دو شهرستان در کنار شهرستان‌های دشتستان و بوشهر نیز مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار