امام جمعه شهر امام حسن شهرستان دیلم گفت: این نوع برکناری‌های شبانه فرماندار شهرستان دیلم، آن هم از دولتی که دایه‌دار حقوق شهروندی است و قانون حقوق شهروندی می‌نویسد و ابلاغ می‌کند، زیبنده نیست.
کد خبر: ۵۸۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 17 March 2018

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر امام حسن شهرستان دیلم اظهار داشت: اگر دوره امامت را به چهار دوره تقسیم کنیم، دوره امام هادی(ع) به خاطر ویژگی‌های خاص سیاسی، علمی و فرهنگی دوره‌ای است که در آن علاوه بر تدبیر برای آینده شیعه از لحاظ سیاسی و عقیدتی، تحکیم پایه های فرهنگی و انتقال کامل دست آوردهای تمام دوران امامت انجام گرفته است.

وی افزود: در این دوره مرحله نوینی برای شیعه آغاز شد و بنیان بعضی از اندیشه‌های ناب تشیع مانند بنیان مرجعیت و زعامت شیعه شکل گرفت.

امام جمعه شهر امام حسن تصریح کرد: سازمان وکالت و نیابت از طرف امام در دوره پیش از امام هادی(ع) وجود داشت اما در دوره امام هادی(ع)، این سازمان وسیع علمی، فکری و سیاسی به عنوان نهادی رسمی ، رسمیت یافت.

وی با اعلام این که روز اول سال نو مصادف با شهادت امام هادی(ع) است، بیان کرد: این روز فرصت بسیار خوبی برای شناخت این امام بزرگ‌وار است و بایست سفره عید را بنام سفره امام هادی(ع)  پهن کنیم .

موسوی عنوان کرد: یکی از مهم ترین رویدادهای قرن بیستم ایران ملی‌شدن صنعت نفت است که گذر تاریخ سبب نشده است تا آثار و پیامدهای آن از میان برود.

امام جمعه شهر امام حسن بیان کرد: در آستانه روز ملی صنعت نفت، انتظار از عزیزان منطقه نفتی می‌رود که به این صنعت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: مسوولان نفت به خصوص منطقه نفتی بهرگان به نیروی انسانی اعم از کارگر و کارمند توجه ویژه داشته باشند که شرایط موجود، قابل قبول نیست و این باعث دلسردی کارکنان می‌شود.

موسوی عنوان کرد: هفته گذشته شاهد برکناری فرماندار شهرستان دیلم بودیم که اولا از تلاش‌های چند ساله ایشان در شهرستان تقدیر می‌کنیم و ثانیا این نوع برکناری‌های شبانه آن هم از دولتی که دایه‌دار حقوق شهروندی است و قانون حقوق شهروندی می‌نویسد و ابلاغ می‌کند، زیبنده نیست.

امام جمعه شهر امام حسن عنوان کرد: در این ایام حساس در آستانه سال جدید این بی تدبیری که منشاء نا امیدی را ایجاد می کند از دولت تدبیر و امید بعید به نظر می‌رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار