بخشدار ویژه خارگ گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پرداخت مطالبات کارگران شرکت‌های پیمانکاری فعال در جزیره خارگ تا ۲۰ اسفند انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 05 March 2018

محمود رضایی اظهار کرد: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز اصلی و تاثیرگذار در انرژی کشور است که حضور شرکت‌های متعدد پیمانکاری در جزیره خارگ خود گواه این موضوع است.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی بخشداری ویژه خارگ در کمیسیون کارگری بخش ویژه رسیدگی به امور و مطالبات کارگران زحمت کش پیمانکاری در جزیره خارگ است.

رضایی ادامه داد: با همکاری اعضای شورای اداری خارگ و شرکت‌های نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ، مطالبات کارگری در سال ۹۶ به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: حدود ۱۵۶ شرکت پیمانکاری در جزیره خارگ شناسایی شده است که طی نامه‌ای از سوی بخشداری ویژه خارگ بصورت جدی در ارتباط با تسویه حساب با کارگران پیمانکاری تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه تاکید شده است و روزانه همکاران ما در بخشداری در حال پایش موضوع هستند و این مورد برای اولین بار در جزیره خارگ اجرایی شده است.

رضایی یادآور شد: همدلی و همراهی اعضای شورای اداری بخش ویژه خارگ در سال ۹۶ باعث ارتقای کیفی خدمات در سطح بخش ویژه خارگ شده است ولی مطمئنا این پایان کار دولت در جزیره خارگ نیست و در روزهای آینده خبرهای خوبی به استحضار اهالی شریف خارگ در حوزه های درمانی خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار