استاندار بوشهر، استفاده از اتوبوس‌های دولتی را برای سفر برون استانی ممنوع دانست و گفت: هیچ دستگاهی مجاز استفاده از اتوبوس دولتی برای سفر برون استانی و برگزاری اردوها ندارد.
کد خبر: ۵۷۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 04 March 2018

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با تاکید بر ارتقاء آمادگی همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مورد نظر به گردشگران نوروزی اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های لازم، زمینه حضور گردشگران در فصول مختلف به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی دارد به‌گونه‌ای که در نوروز 96 بر اساس آمارهای موجود افزون بر شش میلیون گردشگر وارد شهرها و روستاهای استان بوشهر شدند.

وی، با تاکید بر توجه به ارتقاء رضایت‌مندی گردشگران در دریافت خدمات مورد نیاز خاطر نشان کرد: بر اساس نظر سنجی  انجام شده در نوروز گذشته، 92.5 درصد گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند که باید برای افزایش  رضایت گردشگران هدف گذاری شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به زیباسازی ورودی شهرها تصریح کرد: ورودی شهر بوشهر  در مسیر تردد خودروها نمای زیبایی ندارد که باید این مشکل در آستانه تعطیلات نوروز برطرف شود.

گراوند، به توزیع بسته‌های آموزشی و راهنمای مسافران در ورودی شهرها اشاره کرد و افزود:  در استقرار کمپ راهنمای مسافران هلال احمر استان بوشهر در وردی شهرها ضمن همکاری همه دستگاه‌های ذیربط، بسته‌های آموزشی و راهنمای مکان‌های تفریحی، سیاحتی، سواحل خلیج فارس در اختیار کمپ‌های هلال احمر برای توزیع بین گردشگران قرار دهند.

وی، از برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در مناطق مختلف استان خبرداد و تصریح کرد:محصولات تولیدی و صنایع دستی استان بوشهر در قالب بازارچه‌های نوروزی ارائه می‌شود که لازم است در این بازارچه‌ها از ارائه محصولات غیر تولیدی استان پرهیز شود.

استاندار بوشهر با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های بوم‌گردی روستایی استان بوشهر گفت: اقامتگاه بوم گردی روستایی استان بوشهر از روند رو  به رشدی برخوردار است که رزرو این اقامت‌گاه‌ها از هم اکنون نشان اجرای موفق این طرح است که باید این پروژه‌ها افزایش یابد.

گراوند با تاکید بر بازرسی از مراکز اقامتی و کنترل خدمات ارائه شده از اجرای طرح گردشگری دریایی نوروزی خبرداد و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح گردشگری دریایی باید ایمنی و امنیت در اولویت قرار بگیرد.

وی، ایمنی و امنیت را نخستین مسئولیت مدیران دستگاه‌ها دانست و تاکید کرد: در حوزه گردشگری دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها  اقدامات خود را افزایش دهد.

استاندار بوشهر، بر شناساندن و معرفی بناهای تاریخی استان  تاکید کرد و گفت: مدارس استان در اسکان گردشگران باید از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل  تقاطع غیرهمسطح بوشهر بیان کرد: این پروژه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان باید اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه از ظرفیت بالایی در حوزه تردد گردشگران برخوردار است تاکید کرد: این جاده که مسیر پرتردد مسافران است  باید 4 کیلومتر باقیمانده آن در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود تا زمینه ایمنی در این مسیر افزایش یابد.

استاندار بوشهر، از جایگاه برتر استان در اجرای طرح نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: استان بوشهر، جز سه استان برتر در حوزه نشاط اجتماعی در کشور معرفی شده که باید این مهم با حفظ شئونات در ایام تعطیلات مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند، آشکارسازی نقاط حادثه خیز را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در ایام نوروز قیمت کالاها و خدمات مورد بازرسی و کنترل قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

وی،استفاده از اتوبوس‌های دولتی را برای سفر برون استانی ممنوع دانست و گفت: هیچ دستکاهی مجاز استفاده از اتوبوس دولتی برای سفر برون استانی و برگزاری اردوها ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار