یک منبع آگاه اعلام کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت رئیس گمرک ایران، به گمرکات استان بوشهر اجازه داده شد تا پایان فروردین ماه سال آینده اقدام به آزادسازی کالاهای موجود لنج‌ها و ته‌لنجی کنند.
کد خبر: ۵۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 04 March 2018

یک منبع آگاه اظهار داشت: تخلیه لنج‌های سفاری با موضوع کالاهای همراه مسافر( ته‌لنجی) تا پایان فروردین ماه سال آینده آزاد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت رئیس گمرک ایران، به گمرکات استان بوشهر اجازه داده شد تا پایان فروردین ماه سال آینده اقدام به آزادسازی کالاهای موجود لنج‌ها و ته‌لنجی کنند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: از فردا کار تخلیه لنج‌ها آغاز می‌شود اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از اول اردیبهشت‌ماه سال آینده، دستورالعمل جدید گمرکی برای کالاهای همراه مسافر که از آن به عنوان ته‌لنجی یاد می‌شود آغاز می‌گردد.

وی ادامه داد: برای آزادسازی ته‌لنجی مجموعه‌ای متشکل از مدیران اجرایی و نمایندگان استان در مجلس پیگیر موضوع بودند که با توجه به خطر از بین‌رفتن برخی کالاهای فاسدشدنی موجود در لنج‌ها و نزدیک‌بودن به ایام پایانی سال در جهت تعادل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، گمرک ایران فعلا تا تدوین دستورالعمل جدید در اردیبهشت سال آینده، اجازه داده تا کالاهای ته‌لنجی تا پایان فروردین ماه سال آینده بر اساس روال سابق، از گمرکات استان بوشهر تخلیه شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار