استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم احداث فرودگاه جدید بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از اولویت‌های استان بوشهر است.
کد خبر: ۵۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 27 February 2018

عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست بررسی اجرای فرودگاه جدید بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های مختلف است که باید زیرساخت‌های حمل و نقل استان متناسب با این ظرفیت‌ها توسعه یابد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در بخش‌های ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های ما در استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است.

استاندار بوشهر بیان کرد: طراحی‌های لازم برای احداث فرودگاه جدید بوشهر انجام شده است و ساخت و راه‌اندازی این فرودگاه در استان یک ضرورت است.

وی با اشاره به تعیین زمین مورد نظر برای ساخت این فرودگاه خواستار مستندسازی زمین شد و اضافه کرد: استان بوشهر با سرعت مسیر توسعه را طی می‌کند و ساخت فرودگاه جدید برای بوشهر ضروری است.

گراوند خواستار تسریع در عملیاتی شدن اجرای فرودگاه جدید بوشهر شد و تصریح کرد: همه مشکلات پیش روی این طرح باید برطرف شود تا شاهد اجرای هرچه سریع‌تر آن باشیم.

وی با تاکید بر مشارکت بیشتر شرکت فرودگاه‌های کشور برای حل مشکلات پیش روی ساخت فرودگاه جدید بوشهر افزود: تملک و صدور زمین یکی از مشکلات است که باید برای رفع آن اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار