رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به راه‌اندازی جاده سلامت در برازجان، گفت: ارتقای سلامت مردان ضروری است.
کد خبر: ۵۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 26 February 2018

ماریا خویش‌دوست عصر یکشنبه در حاشیه برنامه‌های سلامت در دشتستان اظهار داشت: سلامت مردان موضوعی است که موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه می‌شود و توسعه کشور را در پی خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: نام‌گذاری هفته اول اسفندماه به‌عنوان هفته ملی سلامت مردان ایرانی باهدف تأکید بر سلامت مردان کشورمان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه‌های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.

وی بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان باید در میان ادارات و نهادهای شهرستان به‌عنوان الگو در بحث سلامت مردان باشد و ما در این هفته، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی باهدف حساس سازی مردان نسبت به‌سلامت خود و ترویج توجه به‌سلامتی آنان به‌صورت مستمر انجام خواهیم داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به راه‌اندازی جاده سلامت در شهر برازجان اظهار داشت: اجرای این طرح فرصت مغتنمی است تا تمامی مردم به‌خصوص مردان جهت انجام پیاده‌روی و فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنند.

خویش‌دوست با بیان اینکه کارکنان شبکه بهداشت و درمان هم‌زمان با فرارسیدن هفته ملی سلامت مردان با برنامه‌ریزی اقدام به ورزش پیاده‌روی به‌صورت هفتگی کرده اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان به فعالیت‌های ورزش به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم در پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر به‌خصوص بیماری‌های قلبی و عروقی نگاه ویژه‌ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار