امام جمعه بوشهر گفت:کشوری که قبل از انقلاب تابع استکبار بود اکنون با استقلال و آزادی و مردم سالاری دینی، در عرصه‌های علمی و عمرانی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده هر چند هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۷۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 24 February 2018

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مردم تحمل کمبودها و مشکلات را دارند ولی تحمل بی عدالتی و فساد را ندارند.

وی عرصه اجرایی کشور را نیازمند طراحی ساختاری عدالت‌مند عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر همچنین تحریم‌ها و ناکارآمدی برخی مسوولان را علت مشکلات موجود جامعه عنوان و تصریح کرد: مردم با تمام توان از انقلاب و نظام اسلامی ایران دفاع می‌کنند و اگر در جامعه و یا مسوولی مشکلی وجود داشت، پای انقلاب نمی‌نویسند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه ایران اسلامی در 40سال گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است، گفت: کشوری که قبل از انقلاب تابع استکبار بود اکنون با استقلال و آزادی و مردم سالاری دینی، در عرصه‌های علمی و عمرانی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده هر چند هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی، اقتصاد مقاومتی را نجات بخش مشکلات اقتصادی جامعه دانست و تاکید کرد: اقتصاد ایران در وابستگی به دیگر کشورها شکننده می‌شود و تنها نسخه نجات بخش اقتصاد جامعه، عملیاتی شدن اقتصادی مقاومتی با استفاده از توان دانشمندان و ظرفیت داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیریت را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: این موقعیت‌ها ماندگار نیست و مدیران باید از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

 آیت الله صفایی بوشهری با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم ایام فاطمیه و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای شهدای گمنام در استان بوشهر، حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج و جان باختن عده‌ای از هموطنان را تسلیت گفت و از مسوولان خواست در انتقال پیکرهای جان باختگان و رسیدگی به خانواده آنان بیشتر تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار