جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم از فساد، رانت، اختلاس، گرانی و بیکاری در رنج هستند .
کد خبر: ۵۶۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 19 February 2018

حمید خرم دل صبح امروز در همایش بسیجیان شهر بوشهر، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با ایجاد تنش، درگیری و جنگ در بین مسلمانان می‌خواهند کارکرد دین در مدیریت و اداره کشورهای اسلامی را ازبین ببرند.

وی با تاکید بر این که ایران اسلامی منادی تفکر الهی و دینی است،افزود: تفکر دینی و الهی نظام ایران اسلامی دشمنی همه‌جانبه استکبار به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه برای تفکر دینی و الهی باید جان فدا کرد و هزینه‌ها متحمل شد، افزود: استکبار بدنبال شکل‌گیری یک جنگ تمام عیار دینی علیه اسلام و ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به راهبردهای دشمنان علیه ایران اسلامی، بیان داشت: مایوس‌کردن مردم از اسلام، ارزش‌های الهی، انقلاب و نظام یکی از راهبردهای دشمن علیه ایران اسلامی است.

خرم‌دل با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در عرصه‌های جهانی نیز در اوج عزت و اقتدار است، گفت: اگر امروز مردم ایران اسلامی پیروز میدان‌های سوریه و عراق هستند به خاطر این است که در برابر دشمنان و دشمنی‌های آنها مایوس نشده‌اند.

وی با تاکید بر این که حضور موفق و پیروزمندانه ایران اسلامی در میدان‌های عراق و سوریه باعث تحقیر و ذلت استکبار و برخی از کشورهای مزدور منطقه شده است، عنوان کرد: هر جا تفکر ایرانی فعال باشد موجب تحقیر، سرافکندگی و ذلت آمریکا و دشمنان اسلام شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این که تحقیر فرهنگ غنی ایران از دیگر راهبردهای دشمن در جهت مقابله با نظام ماست، یادآور شد: آمریکا در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران 9 بار به طور اساسی و به شکل گسترده مورد تحقیر ایران قرار گرفته که آخرین بار آن دستگیری سربازان آنها در خلیج فارس است.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با ذعلام این که فرهنگ ایران اسلامی ریشه در طول تاریخ و اسلام دارد، عنوان کرد: هر زمانی مردم گرد اسلام و ولایت فقیه باشند راه به جایی نخواهند برد و استکبار با تهدید نظامی و تحریم می‌خواهند مردم ایران را بترسانند در حالی که مردم اران نشان داده‌اند که از این قدرت‌های زورگو هراس ندارند.

خرم‌دل با اشاره به این که خون شهدا و ولایت فقیه، ایران را در اوج عزت و اقتدار نگه داشته است، افزود: حضور گسترده مردم در 22 بهمن، 9 دی و روز قدس رفراندم و آری مردم به انقلاب و تعهد به امام(ره)، رهبری و شهداست که تا به امروز ادامه دارد.

وی یکی از رموز موفقیت ما در عرصه بین‌الملل اتحاد و همدلی دانست و گفت: مسائل جناحی و گروهی در پیشرفت و سربلندی کشور باید کنار گذاشته شود و این مسائل نباید اتحاد و همدلی مردم از بین ببرد.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این که مردم از فساد، رانت، اختلاس، گرانی و بیکاری در رنج هستند، ادامه داد: مسئولین دولتی و قضایی در این زمینه باید نهایت تلاش برای خدمت به مردم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقطه ضعف ما در مسائل اقتصادی است، افزود: در حال حاضر استکبار سعی دارد مردم و نظام ایران اسلامی را در مبارزه اقتصادی تحت فشار قرار دهد.

خرم‌دل اعتقاد و اعتماد به نیروهای داخلی در رفع مشکلات اقتصادی می‌تواند مشکلات ما را در این زمینه به حداقل برساند، گفت: بهترین راحل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار