معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در ایام ‌الله دهه فجر ۳۳۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۳۸۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳۳ پروژه با اعتبار ۳۳۵ میلیارد تومان آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 13 February 2018

سیدمحمدحسن باستی امروز در جمع خبرنگاران در تنگستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در استان پرشتاب شده است اظهار داشت: امسال در ایام‌الله دهه فجر 468 پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی اجرایی آن آغاز شد.

وی، اعتبار پروژه‌های یاد شده را 720 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در ایام ‌الله دهه فجر 335 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار 385 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 133 پروژه با اعتبار 335 میلیارد تومان آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: 3200 پروژه عمرانی در استان در حال اجرا است که 2530 پروژه آن نیمه تمام و 670 پروژه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

باستی با بیان اینکه 54 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سه دهستان بوالخیر، کبگان و دهرود آغاز شده است افزود: این 54 پروژه در مجموع 720 پروژه عمرانی عملیات اجرایی آن در این استان آغاز شده است.

وی با قدردانی از توجه سپاه در مشارکت طرح‌های محرومیت‌زدایی روستایی بیان کرد: مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی قابل تحسین و ستایش و فعالیت این نهاد در عرصه‌های گوناگون دارای آثار و برکاتی است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: علاوه بر این پروژه‌ها 80 طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در تنگستان و 31 پروژه با اعتبار 37 میلیارد تومان در دشتی افتتاح شد.

باستی، با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌‌ای به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته دارد گفت: در حوزه سلامت امسال بیش از 15 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که بخش عمده‌ای از آنها در نقاط محروم و روستایی است.

وی از بهسازی و نوسازی خانه و مراکز بهداشتی درمانی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: 176 خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی در استان بوشهر برای نوسازی و مرمت مورد توجه قرار گرفت که 100 پروژه آن امسال به بهره‌برداری رسید و 76 پروژه دیگر سال آینده افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از دومین دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب بوشهر را مورد اشاره قرار دارد و گفت: در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح این پروژه، عملیات نصب دومین دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان خلیج فارس بوشهر آغاز شد.

باستی، آغاز ساخت بیمارستان قلب بوشهر، اوژانس هسته‌ای و بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر را از دیگر پروژه حوزه سلامت دانست.

وی، با اشاره به طرح‌های حوزه آبرسانی خاطر نشان کرد: 100 میلیارد تومان برای تقویت منابع آب آشامیدنی استان بوشهر و رفع بخشی از مشکلات این عرصه تخصیص یافته که این اعتبار در راستای حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در تابستان پیش‌رو تامین شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای 54 پروژه محرومیت‌زدایی روستاهای سه دهستان ابوالخیر ، کبگان و دهرود گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده 50 درصد اعتبارات از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و 50 درصد مابقی از سوی استانداری بوشهر تامین می‌شود.

باستی، با اشاره به تکمیل این پروژه‌ها در مدت یکسال افزود: به برکت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 54 پروژه محرومیت‌زدایی در تنگستان، دشتی و دشتستان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اجرایی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار