شهردار خارگ از توسعه زیرساخت‌های این شهر خبر داد و گفت: وضعیت معابر پرتردد جزیره خارگ بهبود می‌یابد.
کد خبر: ۵۶۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 12 February 2018

عبدالحمید صفایی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی خارگ اظهار کرد: برنامه ریزی صورت گرفته توسط گروه عمران و فنی این شهرداری برای افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه و زود بازده در زمان مشخص خوشبختانه در ۱۰۰ روز اول این شهرداری نتیجه مناسب و نسبی داده است.

وی افزود: عصر امروز پروژه آسفالت خیابان هوادریا افتتاح و از روند پروژه آبنمای میدان امام خمینی (ره) توسط فرماندار و معاون عمرانی فرماندار بوشهر از نزدیک از روند اجرای این پروژه‌های عمرانی شهر خارگ بازدید به عمل آوردند.

شهردار خارگ تصریح کرد: با توجه به اهمیت این معبر که جزو پرترددترین خیابان‌های شهر به حساب می‌آید، پس از زیرسازی و اصلاح کانیوو، اقدام به آسفالت کردن این خیابان کرده تا از این پس مشکل تردد خودروها مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به پروژه ساخت اولین آبنمای موزیکال جزیره خارگ نیز گفت: وجود محیطی شاد و پر نشاط در محل میدان اصلی شهر، لازم و ضروری بوده و با طراحی آبنمای متناسب با شکل میدان، اقدام به ساخت آبنما کردیم که تا امروز بیش از نیمی از پروژه اجرا شده و در نظر داریم تا پایان سال پروژه مورد نظر را با بهترین کیفیت به پایان رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار