فرماندار تنگستان گفت : برای احداث ۲۶ پروژه عمران شهری، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی اعتباری افزون بر ۳۲۶ میلیارد ریال در تنگستان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۵۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 12 February 2018

عادل دهدشتی شامگاه شنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی در تنگستان با تبریک ایام الله دهه فجر به اجرای طرح‌های عمرانی پرداخت و اظهار داشت: روند اجرا و تکمیل طرح‌ها در این شهرستان شتاب گرفته و بیشتر طرح‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اجرا می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌ها در دهه فجر خبر داد و افزود:برای احداث 26  پروژه عمران شهری، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی اعتباری افزون  بر 326  میلیارد ریال  در تنگستان  سرمایه گذاری شده است.

فرماندار تنگستان، بیان کرد: ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان،کارخانه آسفالت سبزواران خلیج فارس، زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال در دهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

دهدشتی از افتتاح طرح‌های عمرانی شهری و نوسازی شبکه‌های داخلی آب رسانی  به روستاهای باغک جنوبی و شمالی خبر داد و بیان کرد: در این روز پروژه آسفالت کوچه‌ها و معابر روستاهای قباکلکی وعالی حسینی، خانه عالم عامری و گرگور و آزمایشگاه درمانگاه شهید رجایی اهرم افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها اعتباری  افزون بر 32میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی و استانی هزینه شده است گفت: تکمیل پروژه‌ها  از اولویت برنامه‌ها است که تا پایان امسال تکمیل طرح‌های عمرانی در تنگستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

فرماندار تنگستان با تاکید بر تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم تصریح کرد:یکی ازمطالبات جدی مردم در شهر اهرم ساماندهی کانالهای آبیاری  نخیلات بود که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه  هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار