شهردار عالی‌شهر بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری عالی‌شهر ۹۹ میلیارد ریال تخصیص یافت که بودجه سال آینده این شهر ۲۵ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۵۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 06 February 2018

مهدی قائدی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در عالی‌شهر با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از 60 برنامه متنوع برای این شهر تدوین شده است اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری هیئت‌های مذهبی و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی از جمله این برنامه است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد.

 وی نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه‌ها در ایام دهه فجر دانست و تصریح کرد: کاشت نهال در سطح شهر و  مدارس در ایام دهه فجر مورد توجه قرار گرفت و در این راستا مساحت فضای سبز این شهر افزایش یافت.

شهرداری عالی‌شهر بوشهر برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع نفوذ و استکبار ستیزی را از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر در عالی‌شهر دانست و خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی فجر، آذین بندی شهر به مضامین انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی، و برگزاری مسابقات گوناگون اسب سواری و فوتبال در ایام دهه فجر در عالی‌شهر برگزار می‌شود.

قائدی از اجرای پروژه‌های عمران شهری در این شهر خبرداد و تصریح کرد:  در مدت 4 ماه گذشته پروژه‌ عمرانی مختلفی در سطح شهر عالی‌ اجرای شد که این طرح‌ها تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی، جمعیت عالی‌شهر را 23 هزار و  178 نفر  دانست و افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های این شهر در 4 ماه گذشته  ضمن  بازسازی پل‌های فلزی و کانال دفع آب‌های سطحی ،سکوی تماشاگران زمین چمن ورزشی عالی‌شهر اجرا شده است.

 شهردار عالی‌شهر با اشاره به ترمیم نوارهای حفاری و احداث پارکینگ بازار هفتگی گفت: در این مدت  طرح سنگ‌فرش بلوار شهدای گمنام اجرا شد.

قائدی، ساخت  پیاده‌روی بلوار  و تکمیل زیرساخت‌های پارک جنگلی  را از دیگر پروژه‌ها دانست و خاطر نشان کرد:در نیمه دوم امسال ضمن اصلاح تقاطع هندسی با اعتبار چهار میلیارد ریال، بوستان‌های این شهر به امکانات مورد نیاز مجهز شد.

وی با اشاره به اجرای پایه‌های روشنایی خیابان‌های شهید رجایی، نیایش، فرهنگ، آزادی بیان کرد: برای حفظ امنیت و ترافیک شهری با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون ریال، 22 دوربین  مداربسته در شهر عالی‌شهر نصب شد.

شهردار عالی‌شهر با اشاره به اعتبارات شهرداری عالی‌شهر افزود: برای اجرای طرح‌های عمران شهری عالی‌شهر 99 میلیارد ریال تخصیص یافت که بودجه سال آینده این شهر 25 درصد افزایش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار