رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بوشهر:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مردم بوشهر از حجم بالای حفاری‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر به ستوه آمده‌اند.
کد خبر: ۵۶۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 05 February 2018

کیوان هاشم‌زاده اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در سطح شهر شاهد آن هستیم، حفاری‌های متعدد برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات و گسترش شبکه‌های آب، برق، گاز و تلفن و . . . است.

وی ادامه داد: هر روز در گوشه‌ای از سطح شهر شاهد حفاری‌هایی هستیم که باعث ناراحتی شهروندان شده و افزایش حفاری‌ها مردم را به ستوه آورده است و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: باید مانند شهرهای توسعه‌یافته کانال‌های بتونی استاندارد ویژه تاسیسات ایجاد شود تا برای طرح‌های مختلف نیازی به حفاری‌های متعدد نباشد.

هاشم‌زاده تاکید کرد: در محلات جنوبی بوشهری برخی از کوچه‌ها خاکی و ناهموار است که موجب نارضایتی شهروندان شده است و باید با استفاده از مشارکت‌های مردمی نهضت جدید آسفالت‌سازی را اجرا کنیم.

وی در ارتباط با احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان شهید مطهری بوشهر نیز بیان کرد: استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته باعث می‌شود تا زمان کمتری برای احداث این تقاطع سپری شود و مردم با مشکلات کمتری از جمله ترافیک روبرو شوند.

هاشم‌زاده ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است که می‌توان با احیای زمین‌های پارک لیان و احداث یکی از بزرگترین جنگل‌های شهری و ایستگاه موتورسواری فضای خوبی را برای تفریح و تفرج در این منطقه فراهم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار