معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حمایت از موسسات قرآنی را یک ضرورت دانست و گفت: فعالیت موسسات قرآنی استان بوشهر گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۵۶۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 31 January 2018

عبدالرضا عالی‌پور ظهر چهارشنبه در بازدید از موسسات چند منظوره فرهنگی قرآن و عترت دشتستان اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و موسسات قرآنی در این زمینه نقشی اساسی دارند.

وی با اشاره به نقش مهم موسسات قرآنی در تربیت نوجوانان و جوانان و ایجاد فضای قرآنی در جامعه بیان کرد: با گسترش فعالیت موسسات قرآنی زمینه حاکمیت فضای معنوی و قرآنی بیشتری در سطح جامعه فراهم می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه با تمسک به قرآن از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: راه دستیابی به سعادت و کمال در قرآن تشریح شده است و باید فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان  نیز اظهار داشت: حمایت ویژه‌ای از موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان داریم و امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی برنامه‌های این موسسات باشیم.

محمد حسین زندویان با بیان اینکه موسسات قرآنی دشتستان از فعال‌ترین موسسات در سطح استان هستند، بیان کرد: با آشناسازی جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار