مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار جوانان در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر تصویب شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 31 January 2018

بهرام نکیسا اظهار داشت: توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و طرح‌های مهمی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زا به روستاییان، عشایر و متقاضیان شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر از محل منابع صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان‌های مختلف استان تعیین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر تصریح کرد: سهم استان بوشهر از این تسهیلات ۲۸۰ میلیارد تومان است که سهم هر شهرستان بر اساس شاخص جمعیت روستایی و عشایری و سهم بیکاران آن شهرستان تعیین شده است.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار جوانان در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر استفاده می‌کنیم و امیدواریم شاهد دستیابی به اهداف مد نظر باشیم.

نکیسا ادامه داد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم از دستگاه‌های اجرایی مربوطه، در سامانه کارا ثبت نام کنند و پس از بررسی طرح به بانک عامل معرفی خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان به کارگروه اشتغال شهرستان‌ها تفویض اختیار شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار