سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه کمتر تیمی وجود دارد که مشکلات مالی نداشته باشد گفت: میزان پرداخت‌ قراردادهای بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز به طور میانگین ۳۰ درصد است.
کد خبر: ۵۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 29 January 2018

عباس آقایی امشب پس از برد 2 بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این پیروزی شوق زیادی برای این تیم بدنبال دارد اظهار داشت:کسب سه امتیاز در این بازی سبب خوشحالی هواداران این تیم و مانع امتیازگیری یکی از رقیبان آخر جدولی شد.

وی با بیان اینکه تیم ماشین سازی تبریز برای گلزنی برنامه‌ریزی کرده است افزود: تیم ما در نیمه نخست بازی موفق به گشودن دروازه تیم ایرانجوان شد و در نیمه دوم ضمن دفاع از گل نیمه نخست، موفق به ثمر رساندن گل دوم شدیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه ایرانجوان بوشهر بازی بسیار خوبی در روی زمین ارائه کرد گفت: وجود چنین سبکی در فوتبال لیگ یک جای خرسندی دارد.

آقایی، بازی روان روی زمین تیم ایرانجوان بوشهر را نشان از تدبیر و درایت کادر فنی این تیم دانست و تصریح کرد: امید می‌رود با این روند پیروزی تیم پیروزی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با بیان اینکه کمتر تیمی وجود دارد که مشکلات مالی نداشته باشد گفت: میزان پرداخت‌ قراردادهای بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز به طور میانگین 30 درصد است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار