عضو شورای شهر دیر گفت: بندر دیر لقب بزرگترین بندر صیادی کشور را دارد اما جایگاه مناسب برای قایق‌های صیادی وجود ندارد که با پیگیری‌های خود دنبال حل این معضل هستیم.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 27 January 2018

مهران پوسه اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شورا انتخاب شهردار است که در این راستا با ملاک قراردادن سه معیارکارآمدی،تخصص و تجربه شهردار دیر را انتخاب کردیم.

وی درباره عملکرد پنج ماهه شورای شهر دیر بیان کرد: آسفالت و سنگفرش ۲۷ هزار متر مربع از کوچه های خاکی، ساماندهی اسکله شهرداری و خرید تجهیزات پارک ها برای رفاه حال شهروندان انجام گرفته و پروژه جاده وفاق نیز پیگیری هایی داشته‌ایم.

سخنگوی شورای شهر دیر از اجرای آسفالت ۴۰ هزار متر مربع دیگر از کوچه های خاکی خبرداد و خاطرنشان کرد:روند اجرای ورودی غربی دیر و ادامه ساحل سازی و تکمیل بازارچه میوه و تره بار رضایت بخش است.

پوسه گفت: با توجه به اینکه بندر دیر همچنان لقب بزرگترین بندر صیادی کشور را به یدک می کشد اما جایگاه مناسب برای قایق های صیادی وجود ندارد که با پیگیری های خود دنبال حل این معضل هستیم.

عضو شورای شهر دیر ادامه داد: برای توسعه گردشگری مقوله اخذ تسهیلات استانی و بکارگیری سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در عرصه های مختلف دنبال می شود.

وی ابراز کرد: شهر دیر دارای ظرفیت های بسیار زیادی است که شکوفایی آن به مدیریت چابک، متمرکز و انقلابی نیاز دارد و اکنون که استاندار جدید سر کار آمده است انتظار می رود توجه ویژه ای به ظرفیت های بومی شهر دیر داشته باشد.

پوسه عنوان کرد: برای عبور از شرایط دشوار معضلات کنونی شهر و محقق ساختن انتظارات و مطالبات عمومی به یاری روحانیون، نخبگان، کارشناسان، اهالی فرهنگ و رسانه و صاحبان سرمایه و تمامی مردم نیاز داریم تا به سوی رشد و شکوفایی شهرمان گام برداریم.

وی افزود: همه مردم با بیان مشکلات و معضلات شهر و ارائه راهکار های خود برای رونق شهر تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار