مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر بوشهر از حیث امکانات زیرساختی به‌عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور انتخاب شده و این طرح در بندربوشهر اجراء می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 24 January 2018

محمدمهدی بنچاری بعدازظهر امروز در افتتاح هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در بوشهربا اشاره به جایگاه هوشمندسازی فعالیت‌ها اظهار داشت: در تعریف‌های کلی در رابطه با شهر هوشمند، هوشمندسازی مرحله‌ای بعد از مکانیزه کردن و یک مجموعه هوشمندی که در تصمیم‌گیری کردن و بهینه کردن فعالیت‌ها کمک کند.

وی،کاهش جدی در زمان، منابع سرمایه‌ای و مکان‌های محدود، مصارف انرژی و رعایت مسائل محیط زیست منابع طبیعی را از جمله ویژگی‌های هوشمندسازی فعالیت‌ها دانست و افزود: پروژه‌هایی که در این زمینه تعریف می‌شود در راستای هوشمند سازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرایی شدن شهر هوشمند در بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع شهر هوشمند بوشهر کلید خورد این مهم نیازمند توجه و حمایت تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط است.

بنچاری با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی در بندر بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر از حیث امکانات زیرساختی به‌عنوان پایلوت هوشمندسازی بنادر کشور انتخاب شده و این طرح در بندربوشهر اجراء می‌شود.

وی گفت: این مهم گام اساسی برای توسعه فعالیت‌ها و هوشمندسازی بندر بوشهر بوده و به زنده بودن و پویایی آن کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر همکاری بخش‌های آکادمیک، تولید علم و مجموعه‌های نوآور در هوشمندسازی بندر بوشهر افزود: ‌امیدواریم با همکاری این نهادها و دانشگاه‌های خلیج فارس و آزاد اسلامی بوشهر بتوانیم در زمینه هوشمندسازی بندر بوشهر گامی جدی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار