استاندار بوشهر گفت: یک سند راهبردی برای اجرایی و عملیاتی کردن کاهش آسیب های اجتماعی در عسلویه تدوین شود.
کد خبر: ۵۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 22 January 2018

عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با اشاره به بررسی آسیب های ناشی از وجود صنایع نفت و گاز در عسلویه اظهار داشت: صنعت نفت برای رفع نیازمندی های خود در این منطقه اقدامات بزرگی از جمله راه، فرودگاه، ساختمان و .... ساخته است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه نفت یکی از افتخارات نظام است دشمنان همواره در تلاش هستند تا با تحریم های بیشتر علیه ایران، اجازه ندهند این صنعت پیشرفت کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش وزارت نفت برای کاهش آلاینده ها در پارس جنوبی تصریح کرد: بر اساس برنامه ای که وزارت نفت دارد، باید حدود 10 هزار هکتار فضای سبز در پارس جنوبی ایجاد کند که به رفع آلاینده ها کمک کند.

گراوند گفت: اگر دستگاه های اجرایی و نفت در کناره م قرار گرفته و هم افزایی ایجاد شود می تواند در حوزه آسیب های اجتماعی وموجود در پارس جنوبی کارهای بزرگی انجام داد.

وی اضافه کرد: باید با هم افزایی و هماهنگی میان بخشی، از ظرفیت های موجود در استان و منابع وزارت نفت استفاده کرده و کارهای بهتری انجام داد.

استاندار بوشهر بیان داشت: یک سند راهبردی برای اجرایی و عملیاتی کردن کاهش آسیب های اجتماعی در عسلویه با مسوولیت اداره کل بهزیستی و همکاری دانشگاه های استان، فرمانداران عسلویه و کنگان و نماینده سازمان منطقه ویژه تدوین شود.

گراوند گفت: این سند باید زمینه برای اجرایی کردن پیوست های فرهنگی مربوط به پروژه های عسلویه که اجرایی نشده انجام داده و منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در عسلویه شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته تعامل وزارت نفت با استان بوشهر برای کاهش آسیب های اجتماعی در عسلویه گفت: حوزه مسوولیت اجتماعی نفت با همکاری شورای اجتماعی استان برنامه های خود در حوزه اجتماعی را اجرایی و عملیاتی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار