رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون باری در محور بوشهر- شیراز در دشتستان ۵۰۰ میلیون ریال کفش و پوشاک قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۵۵۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 21 January 2018

سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان، آثار زیان‌بار کالای قاچاق را در ابعاد مختلف اجتماع را مورد اشاره قرار دارد و اظهار داشت: با توجه به آثار زیان‌بار کالای قاچاق به زیرساخت‌های اقتصادی، تولیدی، کسب و کار برخورد قاطع با قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی دشتستان با بیان اینکه گلوگاه خروجی دشتستان به امکانات لازم در راستای مبارزه با قاچاق مجهز شده است افزود:کالاهای خارجی بدون پروانه گمرکی و قاچاق محسوب و محموله توقیف می‌شود و در اختیار مقامات قضایی قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس دشتستان از توقیف یک کامیون در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان خبرداد و تصریح کرد: ماموران انتظامی حین کنترل وسائل نقلیه عبوری در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی یک کامیون که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود را متوقف کردند.

سرهنگ رضوی با اشاره به کشف انواع پوشاک و کفش قاچاق از کامیون یاد شده خاطر نشان کرد:ماموران انتظامی دشتستان در بازرسی از این کامیون ، انواع کالای قاچاق شامل کفش و پوشاک، بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان 500 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی دشتستان شد.

وی تاکید کرد: با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار پلیس دشتستان قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار