نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس با اشاره به نقش مهم تکمیل سامانه کاداستر در حل مشکلات مردم گفت: کندی اجرای سامانه کاداستر در کنگان و قطع بودن پیاپی آن از اصلی‌ترین مشکلات روند پایین خدمت رسانی به مردم این شهرستان است.
کد خبر: ۵۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 20 January 2018

سکینه الماسی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ثبت اراضی شهرستان کنگان با اشاره به جایگاه و ظرفیت شهرستان کنگان در ابعاد گوناگون اظهار داشت:  شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر از اهمیت خاصی برخودار است و به عنوان‌ مرکز حوزه انتخابیه از سال 1390 تاکنون با رشد جمعیت 63 درصدی مواجه است که از این حیث در کشور در رتبه  نخست قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس به اجرای طرح کاداستر در شهرهای جنوبی استان بوشهر پرداخت و با تاکید بر تسریع اجرای این سامانه خاطر نشان کرد:کندی اجرای سامانه کاداستر در کنگان و قطع بودن پیاپی آن از اصلی‌ترین مشکلات روند پایین خدمت رسانی به مردم این شهرستان است.

الماسی با بیان اینکه روند ثبت اراضی و املاک  در کنگان متوقف است افزود: مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان  بوشهر روند ثبت اراضی و املاک کنگان را به سبب عدم ارائه‌ نقشه‌ تفکیکی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شهریورماه امسال متوقف کرده است.

وی تاکید کرد: نیاز است این اداره کل با بنیاد مسکن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا این مشکل بصورت بین بخشی کنگان رفع شود و مشکلات مردم به حداقل برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس با تاکید بر استقرار نمایندگی ثبت اسناد و املاک در عسلویه گفت:  مردم عسلویه  به سبب  نبودن اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان فاصله  70 کیلومتری را از عسلویه به کنگان طی می‌کنند و  این مهم سبب شده  اداره ثبت  اسناد و املاک کنگان با حجم بالای از مراجعه کننده مواجه شود و شلوغی این اداره سبب کندی روال عادی این اداره می‌شود.

الماسی بیان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک عسلویه مستقل شود تا از شلوغی‌ پرونده‌ها در کنگان کاسته شود تا خدمات رسانی بهتری به مردم هر دو شهرستان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار