فرماندار دشتی گفت: با تکمیل گاز رسانی به ۱۰ روستای این شهرستان پوشش گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ۸۸ درصد می رسد.
کد خبر: ۵۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 17 January 2018

عبدالله نادری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر گاز رسانی به ده روستای این شهرستان در دست اجرا است که تلاش داریم در دهه فجر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: برق رسانی به سایت پرورش میگو مند از دیگر پروژه های مهم در دست اجرا است که تکمیل این پروژه سالانه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

نادری با بیان اینکه پارک موزه قلعه محمد خان دشتی نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است، یادآور شد: امیدواریم تا پایان سال جاری کارخانه سیمان مند دشتی که از پروژه های مهم اشتغال‌زا در شهرستان است به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی سال جاری مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساماندهی دره ذاکری شهر خورموج به عنوان یکی از دره های پر آب و خطر آفرین مصوب شده که شهرداری در حال تهیه نقشه طبق نظر مشاور است.

فرماندار دشتی به پروژه های تکمیل شده نیز اشاره کرد و ادامه داد: مرکز جامع سلامت شهید الیاس احمدی، پنج خانه بهداشت روستایی، مخازن آب در روستاها، سالن ورزشی زیارت از جمله پروژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار