ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر با قدردانی از حضور با بصیرت ملت ایران در خنثی شدن ترفندهای دشمنان اعلام کردند: حضور خودجوش و با بصیرت ملت ایران، در صحنه، فتنه دشمنان نظام اسلامی را به شکست کشاند.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 13 January 2018

امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به 26 دی‌ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور اظهار داشت: با گسترش اعتراضات مردمی و سست شدن پایه‌های سلطنت پهلوی در 26 دی ماه سال 1357 محمدرضا پهلوی و همسرش پس از سال‌ها ظلم و ستم و جنایت علیه ملت ایران، به طور غیر رسمی از تهران به مقصد مصر خارج شد و در کمتر از یک ماه از فرار شاه رژیم ستم شاهی در ایران سقوط کرد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذالقدر از فدائیان اسلام به تحرکات آمریکا علیه ایران اسلامی پرداخت و با اشاره به اینکه آشوب و اغتشاش در ایران با طراحی آمریکا انجام شد خاطر نشان کرد: ایجاد امید در گروه‌های شکست خورده تکفیری منطقه، ایجاد دلگرمی برای ضد انقلابیون خارج نشین، انتقام شکست‌های اخیر آمریکا و حامیان وی در غرب آسیا، زمینه سازی برای غارت مرتجعان منطقه و اعلام آسیب پذیری جمهوری اسلامی در افکار عمومی از اهداف و بهره‌برداری آمریکا از اغتشاشات در ایران بود.

خطیب نماز جمعه برازجان، وجود اختلافات میان جریان‌های سیاسی حاکمیت و مدیران ارشد نظام و اجتماعات اعتراض آمیز مال باختگان موسسات اقتصادی و قرض‌الحسنه را زمینه ساز بروز فتنه و آشوب در ایران دانست و تصریح کرد: گلایه شدید مردم از وضعیت اقتصادی، رکود اقتصادی در کشور، بیکاری جوانان در جامعه، سازماندهی اراذل و اوباش و خانواده‌های ضد انقلابیون، سازماندهی عوامل سازمان سیا در داخل کشور و هماهنگی ضد انقلاب‌ها در خارج از کشور از دیگر برنامه زمینه سازی بروز آشوب و اغتشاش در ایران بود.

مصلح با تاکید بر حل مشکلات جامعه به ویژه حوزه اقتصاد و معیشت افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مشکلات برطرف و مطالبات مردم در زمان کوتاه محقق کنند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در خنثی کردن توطئه دشمنان بیان کرد: حضور خودجوش و با بصیرت ملت ایران، در صحنه فتنه دشمنان نظام اسلامی را به شکست کشاند.

فرماندار دشتی حل مشکل اشتغال جوانان را در اولویت قرار دهد

امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از خدمات غلامرضا مهرجو و آرزوی موفقیت برای عبدالله نادری فرماندار جدید دشتی اظهار داشت: خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف در شهرستان دشتی با تلاش دولت مردان انجام شده که جای قدردانی دارد

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با تاکید بر حضور و مشارکت فرماندار دشتی در تمامی صحنه‌ها و آشنایی با مشکلات مردم تصریح کرد: از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و مردم وضعت نامطلوب اقتصاد، بیکاری، اشتغال و تورم است که حل این مشکلات باید در دستور کار مسئولان به ویژه فرماندار دشتی قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه خورموج با بیان اینکه مردم خدمات ارائه شده باید لمس و احساس کنند تاکید کرد: درخواست رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از مطالبات مهم مردم دشتی است که این مهم بایددر اولویت برنامه‌های فرماندار دشتی قرار بگیرد.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه برخی از مردم مشکل بیکاری را در فضای مجازی مطرح می‌کنند افزود: آنان معتقد هستند که مسئولان قدمی برای حل بیکاری و ایجاد اشتغال در دشتی برنداشته است.

مصلح با اشاره به اینکه وضعیت نابسامانی در بحث اشتغال در شهرستان دشتی وجود دارد گفت: با توجه به اینکه ظرفیت‌های مهمی در دشتی وجود دارد لازم است فرماندار دشتی حل مشکل اشتغال جوانان را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: ساماندهی ظرفیت‌های مهم اشتغال‌زایی شهرستان دشتی باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا جوانان با تشکیل تعاونی در حوزه کشاورزی، معادن، پرورش آبزی می‌توانند اقدام کنند.

خطیب نماز جمعه خورموج با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال خاطر نشان کرد: مسئولان وعده پرداخت تسهیلات را داده‌اند که باید وام با توجیهات لازم و آموزش و بازاریابی انجام شود.

اشتغال مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان عسلویه است

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت فدائیان اسلام شهید نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر اظهار داشت: نوع زندگی این عالمان بزرگ باید سرمشق خوبی برای ما در عصر حاضر باشد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با محکوم کردن اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی و فتنه افزود: بروز این جریان در خارج از کشور طراحی و توسط مزدوران آنها در داخل اجرایی شد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی، ترفندهای دشمنان را پاسخ دادند تاکید کرد: ملت ایران این بار خودجوش و با شورانگیزی ویژه به صحنه آمدند و ضمن محکوم کردن آشوب‌ها و اغتشاشات حمایت خود را از ولی فقیه به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه عسلویه، با تاکید بر تقویت بصیرت و افزایش آگاهی و هوشیاری برای شناخت ترفندهای دشمنان خاطر نشان کرد: دشمنان برای نا آرامی‌های اخیر، برنامه ریزی گسترده کرده بودند که این بار هم با هوشیاری مردم، دشمنان شکست خوردند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا هر روز دنبال مکر تازه‌ای است تاکید کرد: ملت ایران بصیر و آگاه و انقلابی است چراکه دوست‌دار اسلام، قرآن، رهبر معظم انقلاب و ایران اسلامی است.

امام جمعه عسلویه به انتصاب فرماندار جدید در عسلویه اشاره کرد و با تبریک به عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید عسلویه و قدردانی از خدمات عبدالله نادری تصریح کرد: خدمت به مردم وقتی ارزش دارد که خالصانه، خاضعانه و صادقانه و بدون منت باشد و توقع تشکر از مردم نداشته باشیم.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر این نکته که فرماندار باید قانون‌مندی را سرلوحه کار خود قرار دهد خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با تخلف و فساد و پایبندی به قانون و تحقق منویات رهبر انقلاب باید سرلوحه کار فرماندار عسلویه باشد.

وی شهرستان عسلویه را از شهرستان های با توانمندی اقتصادی، صنعتی و تجاری بالا دانست و گفت: این شهرستان با داشتن این ویژگی‌ها ولی مشکلات متفاوتی دارد که باید حل آن در سرلوحه کار فرماندار قرار بگیرد.

امام جمعه عسلویه، اشتغال را مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان عسلویه دانست و افزود:فرماندار عسلویه موضوع اشتغال جوانان را با جدیت دنبال کند که در این راستا باید آستین همت بالا زد و با تمام قدرت وتوان برای مردم کار کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار