رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان بوشهربا اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با مشارکت خیران گفت: برای ساخت ۹ مدرسه در مناطق جنوبی استان بوشهر مجتمع‌های پتروشیمی ۲۸۳ میلیارد ریال اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۵۴۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 January 2018

عبدالرحمان پرتوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در شهرستان جم با تاکید بر نقش مهم خیران مدرسه ساز اظهار داشت: خیران در تامین فضای آموزشی با مجمع خیران مدرسه ساز مشارکت دارند به‌‌گونه‌ای که در این عرصه امسال تحول مهمی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ساخت مدرسه استثنایی ویژه دانش‌آموزان معلول کر و لال از برنامه‌های مهم در شهرستان جم است افزود: در این راستا برای ساخت مدرسه استثنایی شهرستان جم خیران مشارکت خود را اعلام کردند و از 4 میلیارد ریال هزینه ساخت این مدرسه 50 درصد آن از سوی اهالی محل و مابقی مجمع خیران مدرسه ساز استان بوشهر تامین می‌کند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان بوشهربا اشاره به ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم در شهرها و روستاهای جنوبی استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده 9 مدرسه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی ساخته می‌شود.

پرتوی هزینه ساخت این 9 مدارس را افزون بر283 میلیارد ریال دانست و گفت: مدارس یاد شده در شهرها و روستاهای جم، کنگان، عسلویه و دیر در قالب مدارس 9، 10 و 12 کلاسه ساخته می‌شود.

وی افزود: بخشی از این مدارس سال آینده افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار