نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم، گفت: وضعیت کالای ته لنجی(کالای همراه ملوان) باید با نگاه خدمت به مردم این مهم ساماندهی شود.
کد خبر: ۵۴۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 06 January 2018

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد ناامنی ناآرامی در کشورما هستند و هر بار با شکست روبرو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صحنه‌گردان اتفاقات اخیر در کشور ما آمریکا، اسرائیل، استکبار و عوامل منطقه‌ای آنها هستند، اضافه کرد: این کشورها دنبال برجام‌های دیگری هستند تا بتوانند امتیازات بیشتری از کشور ما بگیرند که با مقاومت ملت ایران روبرو شده‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استکبار جهانی در فرا برجام به دنبال مذاکره در مورد قدرت دفاعی و موشکی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران بیدار و هوشیار هستند و اجازه چنین کاری را به استکبار نخواهند داد.

وی افزود: تحت‌الشعاع قرار دادن یوم‌الله نهم دی‌ماه، انتقام شکست‌های خود از ایران در منطقه و تلاش برای انزوای ایران از جمله برنامه‌ها و اهداف دشمن در راه‌اندازی این فتنه‌ها بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به واکنش‌های سران کشورهای جنایتکار نسبت به اتفاقات داخلی ایران، بیان کرد: بسیاری از افرادی که دنبال مطالبات اقتصادی خود بودند با مشاهده اعلام حمایت عده‌ای که هیچ‌گاه حامی ایران نبودند راه خود را از آنها جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در روزهای اخیر حمایت خود را حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر اعلام کردند، افزود: مردم عشق خود را به نظام و پرچم مقدس ایران اسلامی اثبات کردند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه به آمریکا و هم پیمانانش نباید اعتماد کنیم افزود: دولت باید برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی مسکن و سایر گرانی های غیرقابل توجیه استفاده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه موضوع کالای ته‌لنجی(کالای همراه ملوان) باید با نگاه خدمت به مردم این مهم ساماندهی شود، گفت: اقداماتی در روزهای اخیر برای این موضوع انجام شده است که باید چاره‌اندیشی قبل از بروز مشکل برای مردم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار