مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح روشنایی با مشارکت شهرداری بوشهر ۱۷ میلیارد ریال تخصیص یافته و این در حالی است که ۴۵ میلیارد ریال برای ساماندهی روشنایی معابر شهر بوشهر نیاز است.
کد خبر: ۵۴۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 27 December 2017

امرالله پاراد ظهر امروز در بررسی توسعه طرح‌های روشنایی معابر بوشهر با بیان اینکه افزایش رضایت‌مندی مردم و مشترکان از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است اظهار داشت: در این راستا توسعه طرح‌های تعمیراتی در راستای مطالبات مردم از برنامه‌های مستمر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی از اجرای طرح توسعه روشنایی برق در شهر بوشهر خبرداد و گفت: برای روشنایی ورودی خیابان آزادگان(فنس)، جانبازان(بی‌سیم) و میدان آزادی تا میدان حر نیروی هوایی بوشهر اقدامات لازم انجام شده و طرح‌های روشنایی در این عرصه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح توسعه روشنایی با مشارکت شهرداری بوشهر اجراء می‌شود خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح روشنایی معابر و مسیرهای یاد شده به طول 7 کیلومتر با پایه‌های روشنایی تلسکوپی با مشارکت شهرداری بوشهر اجراء می‌شود.

پاراد با بیان اینکه برای اجرای طرح روشنایی بوشهر 17 میلیارد ریال مصوب شده است تصریح کرد: در این زمینه 40 درصد اعتبارات یاد شده از سوی شهرداری و 60 درصد از سوی شرکت توزیع نیروی برق بوشهر تامین می‌شود.

وی با تاکید بر تکمیل طرح روشنایی در معابر یاد شده تا پایان امسال افزود: در صورت پرداخت اعتبار یاد شده طرح روشنایی ورودی خیابان آزادگان(فنس)، جانبازان، و میدان آزادی تا میدان حر نیروی هوایی بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، طول اجرای این طرح را 7 کیلومتر دانست و افزود: برای ساماندهی روشنایی معابر شهر بوشهر به 45 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پاراد نقش مهم روشنایی در منظر و سیمای شهری را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: برای حل مشکلات روشنایی طرح‌های لازم اجرا می‌شود و این در حالی است که تعمیرات روشنایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار