دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در ۹ ماهه امسال، با متلاشی‌شدن ۴۷ باند حرفه‌ای ۱۵.۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.
کد خبر: ۵۴۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 26 December 2017

ارسطو ترکمان‌منش در نشست کمیته توسعه مشارکت‌ها از برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد منطقه ۲ کشور در بوشهر خبرداد و افزود: این همایش با حضور سازمان‌های مردم نهاد و کارشناسان توسعه مشارکت‌های استانهای فارس، چهارمحال وبختیاری، هرمزگان، اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد به‌مدت ۳ روز به میزبانی سمن‌ها و شورای هماهنگی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رسیدگی به بهبودیافتگان گفت: تجهیز مراکز اقامتی ترک اعتیاد به منظور آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای بهبود یافتگان، انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش مهارت‌های فنی بهبودیافتگان انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: طرح آموزش تخصصی زوجین و طرح هر کلاس یک سمن و توانمندسازی دانش آموزان در معرض آسیب و بازمانده از تحصیل در حال اجرا است.

وی، کشف ۱۲ میلیون قرص اعتیاد آور، انهدام ۴۷ باند قاچاقچی و دستگیری دو هزار و ۳۷۵ مرتبط با جرایم مواد مخدر از دیگر طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در ۹ ماه امسال دانست و گفت: کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر طی ۹ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار