فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: چهار نفر اعضای یک باند سرقت منازل مسکونی توسط مامموران انتظامی در شهرستان دیر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 26 December 2017

به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ فرهاد آراوند بیان داشت: در پی سرقت از منزل مسکونی یکی از شهروندان، گزارش وی به مرکز فوریت های پلیسی، بلافاصله یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی صحنه سرقت به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و رصد اطلاعاتی با همکاری ماموران انتظامی، یکی از سارقان به نام «م-ز» از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آراوند خاطرنشان کرد: این متهم در بازجویی اولیه به سرقت از منزل مذکور اعتراف و بیان داشت: با همدستی سه نفر دیگر با پرسه زدن در اطراف این منزل و زیر نظر گرفتن افراد ساکن، به محض اینکه تمام افراد خانواده از منزل خارج شدند بلافاصله به داخل منزل رفته و دو عدد تک پوش و یک گوشواره بزرگ را سرقت کردند و طلاها را به مالخر فروخته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: تلاش برای دستگیری مال‌خر ادامه دارد و هر چهار نفر متهم که به جرم خود اعتراف کردند با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار