فرماندار بوشهر با اشاره به تخصیص تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان بوشهر گفت: با توجه به افزایش و ابلاغ تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در بوشهر این مهم با اطلاع رسانی مورد توجه روستائیان قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۴۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 23 December 2017
عباس جمشیدی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت و رئیس جمهور در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که بر این اساس طرح‌های مهمی در شهرستان بوشهر بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

وی  با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بوشهر ملزم و مکلف به اجرای تعهد و شعارهای دولتبویژه در حوزه اشتغال هستند. 

فرماندار بوشهربا اشاره به سیاست دولت در ایجاد اشتغال پایدار بویژه در روستاها گفت: با توجه به تسهیلات تخصیص یافته، مردم باید در جریان این تسهیلات قرار گیرند. 

جمشیدی، از ابلاغ تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش و ابلاغ تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در بوشهر این مهم با اطلاع رسانی مورد توجه روستائیان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تحقق حقوق شهروندی گفت: برای رونق اقتصاد باید زمینه حضور بخش اقتصادی را در بخش‌های مختلف فراهم کرد و نباید این سرمایه گذاران را به سبب  پیچ و خم‌های اداری از حضور در عرصه‌های مختلف پشیمان کرد. 

فرماندار بوشهر، با بیان اینکه هجمه علیه دولت به بهانه لایحه بودجه 97 بی انصافی است تصریح کرد: از  زمان تقدیم لایحه بودجه 1397 توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی هجمه جدیدی علیه دولت به راه افتاده که بی انصافی است.    

جمشیدی با تاکید بر این نکته که مسئولان  نباید تریبون تخریب کنندگان دولت باشند افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نباید با سکوت سخن تخریب کنندگان را تائید کنند بلکه باید اقدامهای دولت در مورد برطرف کردن مشکلات منطقه را به مردم اطلاع رسانی کنند. 

وی با بیان اینکه خادمان مردم باید در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند افزود: تکریم ارباب رجوع به معنی جواب مردم را درست دادن و رفع مشکلات مردم تا جایی که قانون اجازه می دهد، است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار