فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: از ۶۴ فرودگاه کشور ۵ فرودگاه در استان بوشهر قرار دارد که یگان حفاظت هواپیمایی سالانه امنیت بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ پرواز و بیش از ۶۰۰ هزار مسافر استان بوشهر را تامین می‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 23 December 2017
سرهنگ محمدرضا سلمان‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت 5 دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی، سپاه پاسداران را از مردمی‌ترین نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی فشار دشمنان با انواع ترفندها علیه نظام اسلامی افزایش یافت که ربایش هواپیما از آن جمله بود.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با ربایش هواپیما ضریب امنیتی در پروازها را کاهش داده بودند، خاطر‌نشان کرد: در 5 دی‌ماه 1363 با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) حفاظت هواپیمایی و فرودگاه‌‌ها  به سپاه پاسداران محول شد.

سرهنگ سلمان‌پور با اشاره به اینکه با اجرایی ماموریت سپاه در این عرصه، ترفندهای دشمنان با شکست مواجه شد افزود: سپاه پاسداران در ماموریت حفاظت از هواپیماها و فرودگاه‌‌ها  با تلاش شبانه‌‌روزی سربلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی در 64 فرودگاه کشور فعال است، تصریح کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی استان بوشهر در 5 فرودگاه این استان حضور دارد و سالانه امنیت بیش از 5 هزار و 200 پرواز و بیش از 600 هزار مسافر را تامین می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر با قدردانی از مشارکت و تعامل مسافران در پروازهای این استان گفت: از صبر و شکیبایی مردم در پروازهای استان بوشهر در عبور از گیت‌های بازرسی قدردانی می‌شود و تکریم مردم از رسالت‌های مهم این نهاد در فرودگاه‌های استان بوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار