معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای افرایش دامنه مشارکت مردمی در حوزه ماموریتی پلیس، جشنواره ملی عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 20 December 2017
سرهنگ سید احمد موسوی ظهر امروز در نشست  با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به  اجرای جشنواره ملی عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی اظهار داشت:در راستای افرایش دامنه مشارکت مردمی در حوزه ماموریتی پلیس و تاثیر رسانه‌های جمعی در ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، جشنواره‌ای در سطح ملی تحت عنوان عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی برگزار می‌شود
 
وی، توسعه تعامل با مراکزعلمی، نخبگان و پژوهشگران را بخشی از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنرهای تجسمی و عکاسی برای انتقال مفاهیم نظم و امنیت، برقراری ارتباط مخاطبان پلیس در سطح جامعه با استفاده از ابزار هنر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد و خدمات پلیس در سطح جامعه با استفاده از ابزار هنر در این جشنواره عرضه می‌‌شود خاطر نشان کرد: آموزش مفاهیم امنیتی، اجتماعی، ترافیکی و فرهنگی در جامعه و افزایش اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی در تامین نظم و ارتقاء امنیت عمومی با مشارکت سازمان‌های دولتی و مردم نهاد از دیگر اهداف برگزاری جشنواره عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی است.

سرهنگ موسوی محورهای جشنواره ملی عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پلیس، نظم و امنیت اجتماعی، پلیس وآموزش فرهنگ ترافیک، پلیس و اقتدار عمومی، پلیس و ولایت مداری از محورهای برگزاری جشنواره ملی عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی است.

وی محورهای این جشنواره را 20 عنوان دانست و افزود: پلیس و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حقوق شهروندی، تامین امنیت اجتماعات ، مشارکت مردمی، امنیت اخلاقی و پیشگیری از تصادفات از محورهای دیگر جشنواره ملی عکس نوشته نظم و امنیت اجتماعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس و امنیت فضای مجازی را از دیگر محورهای این جشنواره  دانست و گفت: پلیس و سازمان های مردم نهاد، فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با مواد مخدر، قانون مداری، انضباط اجتماعی ، پیشگیری از جرایم، رسانه و امنیت عمومی،نظارت بر اماکن عمومی و مقررات وظیفه عمومی از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه همه عکس نوشته‌های  راه یافته به بخش داوری جشنواره توسط دبیرخانه چاپ و به نمایش  گذاشته می‌شود خاطر نشان کرد: به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش داوری جشنواره راه می‌یابد، گواهی شرکت اهدا می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از پرداخت یک میلیون ریال به هر قطعه عکس نوشته راه یافته به بخش نهایی جشنواره،به عنوان حق التالیف خبرداد و تصریح کرد: لوح فشرده مولتی مدیای آثار به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه می‌یابد اهدا می‌شود.

سرهنگ سید احمد موسوی خاطرنشان کرد: به نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد و  نفر سوم تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

وی بیان کرد:افراد داوطلب شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به لینک تلگرامی جشنواره:  policeboushehr@  یا به آدرس ایمل جشنواره social.bushehr@gmail.com ، و یا به شماره تلگرامی9219831240  ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار