معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حذف بی‌سوادی در استان بوشهر نیازمند روحیه جهادی است.
کد خبر: ۵۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 17 December 2017
غلامرضا دانش‌فر صبح یکشنبه در نشست بهبود کیفیت سواد آموزی اظهار داشت: هفته اول دیماه به نام هفته سوادآموزی نام‌گذاری شده است و برنامه‌های مختلف و متنوعی به همین مناسبت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: مسابقه ملی انشاء نویسی برای سوادآموزان، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از برترین‌های سوادآموزی و نشست با رسانه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر لزوم توسعه سوادآموزی در جامعه بیان کرد: در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان بوشهر تلاش‌کرده‌ایم تا زمینه جذب حداکثری سوادآموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه حذف بی‌سوادی در استان بوشهر نیازمند روحیه جهادی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و همکاری و مشارکت عمومی برای توسعه باسوادی در سطح استان استفاده کنیم.

دانش‌فر کمبود شدید نیروی انسانی و نبود اعتبار و بودجه لازم را از مشکلات پیش روی توسعه سوادآموزی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات موجود، آموزشیاران و همکاران سوادآموزی تلاش ویژه‌ای در این حوزه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار