مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اعزام ۲۸ نفر در قالب دو تیم سحر به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 13 December 2017
حسین درویشی صبح چهارشنبه در نشست با فعالان هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: مداخلات اجتماعی، روانی و فرهنگی در بلایا یکی از نیازهای مهم در مناطق آسیب دیده از زلزله است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با سازماندهی تیم حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی در بلایا (تیم سحر) ضمن جذب نیروهای داوطلب در رشته‌های روانشناسی، مددکاری، علوم تربیتی و اجتماعی اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز به آسیب‌دیده‌های بلایا و حوادث می‌کند.

درویشی با اشاره به شرایط خاص روحی و روانی هموطنان در مناطق زلزله زده بیان داشت: با حضور اعضای متخصص در تیم سحر جمعیت هلال احمر استان بوشهر، با تقسیم وظایف و برنامه ریزی صورت گرفته، تلاش داریم تمام همت خود را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم آسیب دیده از زلزله غرب کشور برای بازگشت به زندگی عادی  به کار بگیریم.

وی افزود: تیم سحر استان به سرپرستی معاون امور جوانان هلال احمر استان که متشکل از ۱۸ نفر از اعضای جوان و داوطلب آموزش دیده در حوزه حمایت های روانی و ۱۰ نفر از پرسنل جمعیت به همراه تجهیزات همچون اسباب بازی، لوازم التحریر، لباس، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و .... به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: تیم سحر این جمعیت به مدت هشت روز در نقاط زلزله زده سرپل ذهاب مستقر خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار